פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול כרטיס טיסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בראשית דבריי אני מודה לכם על העזרה.
לפני בערך כשבועיים רכשתי כרטיס טיסה לניו יורק במחיר מוזל של 500 דולר + נקודות של נוסע מתמיד אלעל.
תאריך הטיסה נקסע ל-22 לחודש פברואר וחזרה 5 במרץ.
עקב בעיות אישיות לא אוכל לצאת לטיסה זו.
התקשרתי למועדון הנוסע המתמיד של אלעל ביום חמישי שעבר 15.02.2007 ושאלתי מה ניתן לעשות על-מנת שלא אפסיד את 500 הדולר. נציג השירות של אלעל מסר לי כי לא ניתן לבצע שום שינוי, במילים אחרות, או שאטוס או שאפסיד 500 דולר!!!. אינני יכול לטוס, הסברתי לו, ועדיין אמר שהרטיס נקנה בבמבצע מיוחד ואין אפשרות לבטל. ניתן לדחות אותו אבל עד לתאריך ה-18 למרץ 2007. מה שלא משאיר בידי ותר מידי ברירות.
נכון שיש מקרים בהם חברות נותנות מחירים זולים, אבל עדיין, אני חושב שזכות הביטול חייבת להיות קיימת, קורים מקרים לפעמים שמאלצים אותנו לבטל.
תודה על העזרה.

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותענה תוך 21 יום תגובה:
ישלח ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה