פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחורים, צפיפות, שירות לקוי וקמצנות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה טסתי שלוש פעמים באל-על. פעמיים להולנד ופעם לפאריז.
כנוסע זהב (GL) אינני מקבל את המושבים הטובים בקדמת המטוס המלאים בדיילים צעירים ועובדי/חברי אל-על. המזוודות שלי, שנשלחות עם עדיפות למחלקת עסקים, הגיעו פעמיים מהולנד אחרונות לאחר יותר מ 45 ד' מזמן הנחיתה.
המטוסים צפופים. פעמיים הוחזר מטוס לשרוול בשל תקלות (ככה זה עם מטוס ישן) ובכל פעם אחרנו בין חצי שעה לשעה וחצי.
לאחרונה גם אין שקיות הקאה וחברי נאלץ להקיא את נשמתו בפלסטיק של מגזין אל-על.
החמור הוא שלמרות היותי נוסע מתמיד זהב אינני מקבל תשובות לפנייתי אלא רק לאחר שלושה שבועות ואיומים. גם חמישי נקודות פיצוי שהובטחו לי עדיין לא צורפו לזכותי.
זוהי מתכונת נפלאה לפשיטת רגל של שירות הבז ומזלזל בנוסעיו הקבועים.
עלבון סוג הנזק :
מתן תשובות, שינוי השירות ומתן עדיפות במושבים לGL. הקפדה על מתן מזוודות למח'עסקים מיידית. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הנושא נמצא בבדיקה תגובה:
הלקוח יקבל תשובה ישירות לביתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה