פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה והורדה מטיסה נושא התלונה:
פז מירי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏30 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני תושבת ארהב עם גרין קרד בבקורי האחרון בארץ הגעתי לטיסה חזרה באל על הדילת אשר בדקה את דרכוני טענה שאין לי אישור לעלות לטיסה ושלחה אותי לכל הרוחות מבלי להגדיל ראש לבדוק בצורה רצינית אני רואה זאת בחומרה ושוקלת להגיש טביעה כמו כן השגרירת האמרקאית עזרה לי מאד וסידרה לי טיסה חזרה לבתי. שלחתי מכתב לאל על הם הביעו התנצלות ופצוי של שובר על סך 100$ לי נגרם נזק גדול גם בבראותי וגם בעסק שלי תשובה משפילה. תודה מראש אודיה רז
בראות סוג הנזק :
פצוי על הפסד זמן עבודה וימי מחלה פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
יונית דרי-מור, ראש צוו שם ותפקיד:
הלקוחה נדחתה היות והאישור על הדרכון לא היה ברור וקריא. עוגמת הנפש שעלולה הייתה להיווצר ללקוחה מול שלטונות ארה"ב יכלה להיות גדולה יותר מאשר דחייתינו את הלקוחה וסידור טיסה חלופית עוד באותו יום. תגובה:
עוד באותו היום,לאחר תיקון האישור על ידי השגרירות, הלקוחה הוטסה לארה"ב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה