פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזוודה שהגיע קרועה והבגדים והנעליים קרועים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-9 בפברואר טסתי עם בן זוגי לברצלונה ל-4 ימים ליום הולדתו כשחזרנו המזוודה שלי לא הגיע ונאמר לי שהיא הועברה למדינה אחרת ושישלחו לי אותה למחרת לאן שאבחר. למחרת קיבלתי טלפון מנציג אל על שמזוודתי הגיע ושאל אותי לאן לשלוח אותה. אציין שהוא לא אמר מילה בטלפון על מצבה של המזוודה. המזוודה הגיע עם נהג מונית כשהיא קרועה מכל הכיוונים והנעליים שארזתי ומעיל עור קרועים גם כן ונרתיק שהיו לי בו בשמים וכדומה נעלמו כנראה נפלו. קיבלתי את המזוודה בלי שום מכתב התנצלות פשוט שלחו לי אותה כאילו כך שלחתי את המזוודה ושאני אתמודד עם זה. לא היתה פינה לא הרוסה במזוודה כאילו נדרסה ע"י מטוס (מה גם שהיתה חדשה). שלחתי מכתב לאל על בבקשה לפיצוי על הבגדים החדשים שנהרסו לי ועל הדברים שאבדו לי ועל המזוודה שהיתה חדשה ובתגובה קיבלתי מהם מכתב שאני אשלח על המזוודה לתיקון על חשבונם בלי שום תגובה לפריטים האחרים, אבל אין מה לתקן בה. שלחתי להם מכתב עם תמונות של המזוודה ולא קיבלתי תגובה. אודה לכם באם תעזרו לי בנושא, כי העוגמת נפש פשוט גדולה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי ע"ס 5,000 ש"ח פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה