פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור אישה מבוגרת בחו"ל +המתנה של 24 שעות בשדה תעופה זר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אל על סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אימי טסה בתאריך ה - 30/5/07 לניו יורק, ארה"ב לביקור אצל אחותי התמגוררת שם .
תאריך החזרה ארצה היה 28/6/07 . המסלול אותו בחרה אימי היה טיסה של חברת התעופה "אל-על" מבן גוריון לשדה תעופה במילאנו איטליה ומשם אחרי המתנה של 50 דקות, טיסה של חברת "דלתא" ממילאנו לשדה תעופה "קנדי" בניו יורק.
המסלול חזרה ארצה היה טיסה של "דלתא" מניו יורק לפריז עם המתנה של 60 דקות ומפריז טיסה ישירה לארץ עם חברת התעופה "אל על" .
לאחר שהות של 3 שבועות בארה"ב אימי החליטה כי היא מקדימה את מועד חזרתה ארצה לתאריך ה-19/6/07 באותה מתכונת של מסלול חזרה.
בהגיעה לשדה תעופה קנדי בתאריך המיועד חזרה ארצה, התבשרה אימי כי היא אכן עולה למטוס "דלתא" עד פריז אך בשדה התעופה בפריז חברת התעופה "אל על" שינתה את מועד הטיסה לישראל לעוד יומיים! משמע, אימי צריכה לנחות בפריז ועליה לשהות בפריז יומיים עד למועד הטיסה . כיוון שלא היתה לה ברירה ואין לה שום עניין לשהות בפריז יומיים מפאת היעדר שפה וקירבה, אימי נאלצה לשנות את המסלול וביחד עם חברת דלתא בניו יורק ניסו למצוא לה אלטרנטיבה חלופית על מנת להגיע עוד הערב לישראל. לאחר מאמצים רבים ואם אפשר לומר דיי כושלים נמצאה דרך חלופית והיא שאימי תיסע לשדה התעופה "לה -גווארדיה" שנמצא במרחק של חצי שעה נסיעה במונית בניו יורק ומשם היא עולה לטיסה של 3 שעות וחצי לאטלנטה ומשם טיסה ישירה לישראל עם "דלתא". הכל טוב ויפה עד שבשדה התעופה לה גווארדיה הטיסה התעכבה משום מה. לאחר עיכוב של שעתיים אימי עלתה למטוס שנחת באטלנטה ב12 בלילה והטיסה המיועדת לישראל באטלנטה כבר יצאה, למעשה אימי נותרה לבדה בארץ זרה עם קשיים בשפה בשדה תעופה זר לחלוטין ומרוחק ככל שיהיה מאחותי שנמצאת בניו יורק . בשדה תעופה זה של אטלנטה לא היה מענה ולא יכלו לעזור בשום צורה וכי עליה להמתין זמן לא מבוקר של 24 שעות !!!!!! לא פחות עד למועד הטיסה הבאה שהיה למחרת ב -20/6/07 בשעה 22:40 בלילה .
במשך כל הזמן הזה אימי לבדה, חסרת אונים, תשושה וממורמרת . בשארית כוחותיה נאלצה להסתובב כמו סהרורית לכשהתייעפה התיישבה על אחד הספסלים שאם יותר לציין לא בדיוק נוחים, בשלב מסויים אף נשכבה לישון זו היתה שעת לילה מאוחרת אימי היתה תשושה מאוד וניסתה להעביר את זמנה בנימנום קל בשדה תעופה שהיה סואן מאנשים . כל אותה עת אימי בקשר טלפוני איתי ועם משפחתי בארץ והיא בוכיה על המצב אליו נקלעה שלא באשמתה .
זוהי טיסתה הראשונה לארה"ב והיא נאלצה לעבור ממש מסכת ייסורים עוד בהגיעה לשדה התעופה קנדי ביום חזרתה, ועד שנמצא לה פיתרון. היא חוייבה לשלם סכום של 61 דולר לחברת דלתא שלא לדבר על 200 הדולר שאימי שילמה על מנת להקדים את טיסתה כסף שלא היה לה וזו אחת הסיבות שלשם כך היא הקדימה את טיסתה . ואם כבר אז נוסיף את הבדיקות הביטחוניות המבישות והמחפירות שעברה בשדה התעופה "לה גווארדיה" ושדה התעופה באטלנטה שהם גם אחת הסיבות לעיכובה ומשם פיספוס הטיסה . היעדר הכסף שלא היה לה ומכאן גם שנשארה בעצם ללא שתיה ואוכל במשך 24 שעות איומות . ואם אפשר להוסיף את סכום הטלפון הנייד האסטרונומי שקיבלה בהיגעה לארץ כיוון שאנו היינו הקשר היחידי עימה ברגעים קשים אלו .
חברת התעופה "דלתא" עשתה את מאמציה בכדי למצוא לאימי פיתרון, אומנם היה פיתרון והוא נגמר לא טוב. אך חברת אל על היא זו שגרמה להשתלשלות האירועים האיומים שאימי עברה . לולא הם שינו את מועד הטיסה שלה בפריז לבעוד יומיים אימי כבר היתה בבית וכל התסבוכת הגרועה הזו שאליו נקלעה היה נחסך ממנה .
אימי אישה מבוגרת ונסעה לבדה וכידוע ברגעים מלחיצים ועוד בהיותה בארץ זרה נבלעו מעט המילים שידעה באנגלית ולא ידעה לתקשר אם אף לא בנאדם אחד שייחלץ לעזרתה .
עד לרגע כתיבת מילים אלו אימי סובלת מסדק בצלעות משכיבה לא נוחה בהיותה ממתינה בשדה התעופה אטלנטה במשך 24 שעות, ממרומרת ואיבדה כל ביטחון לשוב ולטוס אי פעם אם בכלל!!!
אני מבקשת בכל לשון של בקשה :
א. התייחסות מחברת אל על והסבר על התנהלותה במקרה ספציפי זה.
ב. התנצלות ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לאימי שעד היום הזה עדיין לא התאוששה מטראומה זו.
התייחסותכם בנושא!
תודה רבה!
התנצלות ניאותה והסבר סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפנייה התקבלה ותענה תוך 21 יום תגובה:
ישלח ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה