פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת פרטי כרטיס אשראי ללא אישור לקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
טסתי עם חברת אל על מניוארק לתל אביב.

מספר ימים לפני הטיסה התקשרתי לעל על ומסרתי את פרטי כרטיס האשראי שלי וזאת על מנת לשנות את תאריך החזרה

בשיחה נאמר לי שעלי לשלם $164. העברתי את פרטי כרטיס האשראי למוקדנית והיא שלחה לי את פרטי הטיסה במייל.

כאשר הגעתי לארץ, שוחחתי עם סוכנת הנסיעות שלי והיא טוענת שהשינוי שולם על ידי "טופז טורס" והסכום לביצוע השינוי הוא $250.

התקשרתי לחברת כרטיס האשראי לבדוק האם בוצע לי החיוב על ידי אל על ונאמר לי שלא. כמו כן נאמר שבוצע חיוב על ידי "טופז טורס", וזאת למרות שמעולם לא נתתי להם את פרטי כרטיס האשראי שלי.

זהו כרטיס חדש שהוצאתי במיוחד לטיול ופרטיו כולל מספרו לא הועברו לאף גורם או חברה אחרת מלבדכם.

אני חשה פגועה ונשדדת, לא ציפיתי מחברה גדולה בעלת מוניטין כמו "אל על" להעביר את הפרטים שלי לחברה אחרת. ציפיתי כי הם ישרתו אותכם בלבד ורק לאותו שימוש ספציפי שעליו סיכמנו ושאותו אישרתי לבצע.
מאל על נענתי כי " מבדיקה שערכתי בהזמנתך עולה כי החיוב של כרטיס האשראי בוצע על ידי "טופז טורס". מבירור מול חברת הנסיעות נאמר לי כי הם עבדו בשיתוף פעולה מול אל-על כיוון שרק הם יכלו להנפיק את הכרטיס מחדש. " וזאת למרות שהסברתי להם כי בשיחות עם אל-על ביררנו כי השינוי אפשרי על ידנו ואף ביקשנו מספר פעמים שלא לשתף את "טופז טורס" עקב אי תקשורת עימם, אני ביקשתי מהם לבדוק את השיחות שוב כי לא רק שנתנו את המספרי האשראי למרות שביקשנו לא לתת, טופז טורסהם גם עשו חיוביים מעל מה שסוכם עם פקידת אל על ועד היום הזה לא קיבלנו את כספנו חזרה.

מתאריך ה2-7 הבעיה הנ"ל
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותענה תגובה:
ישלח ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה