פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקאות במשך שעתיים בזמן טיזה לבנגקוק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם משום שאני מאד מזועזעת מהטיסה האחרונה שלי בחברת "אל על".
עד אותו מקרה תמיד העדפתי לטוס בחברת אל על למרות המחירים היקרים. בעברי נהגתי לטוס רק בחברת התעופה "אל על" כי סמכתי על חברה זו ונהניתי משירותיה. ב-7 באפריל 2007 טסתי עם "אל על" לבד לבנגקוק. כאשר הזמנתי את כרטיס הטיסה שאלתי את הסוכנות אם ניתן להזמין ארוחה מיוחדת לחולי צליאק-ללא גלוטן (בשבילי-אני סובלת מצליאק מגיל שנה ו-10) והסוכנות אישרה והבטיחה כי הארוחה תהייה בטוחה וללא חשש מגלוטן.
אציין שזמו טיסתי היה בתקופת פסח-אוכל כשר לכאורה. סמכתי על אל על.
בטיסה לבנגקוק שהתקיימה ב-לילה של ה-7 באפריל ב-11 בלילה קיבלתי ארוחה חמה בלילה ולאחר שהיה מצויין בפירוש שזוהי ארוחה ללא גלוטן ואין ממה לחשוש אכלתי מהארוחה.
לאחר שעתים חשתי ברע. ניגשתי לשירותים ומיד התחלתי להקיא (משום שזוהי תופעת הלוואי שלי כשאני אוכלת משהו עם גלוטן). שהיתי במשך שעתיים!!!! בתוך השירותים כשאני שרועה על הרצפה עם ראש באסלה. ומקיאה את הנשמה וכבר על סף עילפון. אני לא יכולה לתאר עד כמה זה היה מזעזע וכך עברה עליי הטיסה לבנגקוק. פה זה לא נגמר.
בשעות הבוקר כאשר נחתי במושבי חיוורת וחלשה ביקשתי כוס תה מאחת הדיילות והיא הגישה לי. אמרתי לה שהארוחה שקיבלתי היתה עם גלוטן מאחר והקאתי כל הלילה ואני לא סובלת מבחילות לא במטוסים ולא משום דבר אחר מלבד אכילת גלוטן. הדיילת קראה לדיילת אחראית ואילו זו טענה שזה לא נכון כי המטבח כשר לפסח. מה שהיא לא ציינה זה שאוכל נעשה מקמח מצה כנראה וזה גם בתכלית האיסור. היא סירבה להאמין לי ונתנה לי להרגיש כמו רמאית ומסכנה. לא יכולתי להתווכח איתה מאחר והייתי תשושה. למרות שנסעתי לבד יש עדים לכך.
יצאתי מהטיסה הזו מאד מתוסכלת. אני כבר שנים טסה עם חברת אל על כי אני סומכת עליה ומאז ומתמיד סמכתי עליה. אבל עד לאותו מקרה.
עליי לציין כי ברגע שהמעיים סופגים טראומה מסוג זה זה עלול לסכן את בריאותי בעתיד. ויחד עם התייעצות עם רופא יעידו כי אי שמירה על דיאטת גלוטן עלולה להביא בעתיד לסרטן המעיים.
אני בסך הכל בת 24 שרצתה לטוס וליהנות מהחופשה וחזרה הביתה עם חולי.
אנא טפלו בתלונתי. זהו עניין רציני הנוגע לבריאותו של אדם ופגיעה גם בריאותית וגם כלקוח שבכלל לא מרוצה מהשירות.
בתקווה שאמשיך לטוס בחברת אל על אני ומשפחתי. נא לא לזלזל. כי אחרת זה ייצטרך לעבור הלאה.
בריאותי סוג הנזק :
נא הציעו פיתרון הולם פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה