פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למימוש כרטיס טיסת בונוס עם אל על למרות אישורי מחלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

מצ"ב התלונה שלי לחברת אל על. מדובר בכרטיס בונוס שקיבלתי על מנת לממשו. לצערי לא יכולתי לממשו עקב מחלה(ורטיגו) שאסרה עליי אף לטוס באותו תאריך לציריך. הבאתי את האישורים לאל על, פיקססתי ואף נאמר לי חד משמעית שהנקודות יוחזרו לחשבוני או לחשבונו של בני אם אשלם דמי ביטול. הסכמתי לתשלום דמי הביטול, הבטיחו לחזור אליי, שלחתי עשרות תזכורות למועדון הנוסע המתמיד של אל על, אמרו שבבדיקה, התקשרתי עשרות פעמים הבטיחו לחזור. דיברתי אף מספר פעמים עם אורנית מאל על שאמרה שלא צפויה בעיה ושברגע שהם קיבלו את האישורים הרפואיים הכל יטופל ויתנו לי לטוס במועד מאוחר יותר או שאקבל חזרה את הנקודות. מאז ועד היום היום רק אחרי חודשיים ואחרי אין סוף טרטורים ושליחת תזכורת בדוא"ל אני מקבל תשובה שבסופו של דבר לא ניתן להחזיר לי את הכרטיס או לחילופין לשלם דמי ביטול כלשהם ולקבל את הנקודות. כלומר, משכו אותי חודשיים, טרטרו אותי, אומרים לי כן ובסופו של דבר אחרי חודשיים!!!! אומרים לי לא. הדבר לא מקובל לא הגיוני ולא תקין גם אם מדובר בכרטיס שהוא כרטיס בונוס.

מצ"ב המכתב לחברת אל על שנשלח:

בתאריך 23.5 ח"ז נאלצתי לבטל את כרטיס הבונוס שברשותי לציריך ושהיה מכורטס עקב מחלה.

הטיסה הייתה אמורה להיות בתאריך 27.5 ח"ז, מספר 0347 של חברת אל על לציריך, שוויץ. חזרה מציריך בתאריך 31.5 בטיסה 348 לתל אביב. מספר השובר: 16084290 שנלקח מחשבונו של בני יאיר, מספר חבר במועדון הנוסע המתמיד שלו הוא 6926414 .

לצערי הרב ולמרות התכנונים הרבים בחיים הדברים אינם צפויים ולפעמים בגיל מתקדם הבריאות מכריעה אותנו בני האדם. אמש אף בהפניית רופא המשפחה נאלצתי לשהות לילה שלם בבית החולים בני ציון. הנני סובל מסחרחורות ומתופעת הורטיגו שלצערי הרב ואף בהנחיית הרופא לא מאפשרת זמנית לטוס ובטח שלא לשהות במקום סגור, כמו בזמן טיסה, דבר היכול להחמיר את התופעה. ברשותי כמובן אישורים רפואיים על כך שנבצר ממני לאור המצב הנתון לטוס.
לאור האמור לעיל ולאור הנסיבות יצרתי קשר עם מוקד השירות והודעתי על ביטול ההזמנה לטיסה הקיימת. לאור העובדה שהיה מדובר בשובר בונוס שאף כורטס גם אין אפשרות להחזיר את הנקודות חזרה מאחר ועברה שנה מיום הוצאת השובר וכירטוסו וכאמור המועד הנ"ל שהייתי מתוכנן לטוס בו היה המועד האחרון שבו ניתן לממש את כרטיס הבונוס כראוי. כמובן ששוב הדבר נבע מבעייה בריאותית רצינית שלצערי זמנית לא מאפשרת לי לממש את שובר הבונוס שברשותי..

לאור הנסיבות המיוחדות ולפנים משורת הדין אבקשכם לבוא לקראתי ולאפשר לי לממש את הטיסה במועד מאוחר יותר או לחילופין לקבל את הנקודות חזרה לחשבונו של בנ שכן ביטול הטיסה הינו מעבר ליכולתי האישית והאמינו לי שאם הייתי יכול הייתי טס בשמחה ומממש את זכותי בהצלחה. אני משוכנע שביכולתם לבוא לקראתי ולאפשר לי את המימוש בשלב מאוחר יותר, שבו בריאותי ב"ה תשוב לאיתנה בתקווה בקרוב וכן אוכל לטוס עם חברת אל על, כמו שמשפחתי ואנוכי נוהגים לעשות מאז ומתמיד.

לתשובתכם החיובית בנדון אודה.

חנניה
לאפשר לי לממש לטוס במועד אחר או לקבל את שווי יתרת הנקודות - 900 במספר לחשבון פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותענה בהקדם תגובה:
ישלח ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה