פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל כלפי נוסעי אל-על נושא התלונה:
גרויסמן ברטה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏29 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
טיסת לילה של אל-על מניו-יורק בתאריך 29.08.07 התעכבה ב-6 שעות. נוסעים- חלקם הגדול ישראלים החוזרים מארה"ב - התקבצו ליד השער, במקום שאי-אפשר היה לנוח, המקום מואר כל הזמן ולא נמצאו אפילו מספר מספיק של שמיכות כדי להתחמם. הוצעו להם סנדביצ'ים ומים. אני ביררתי והסתבר שבנמל תעופה של קנדי בניו-יורק ישנו טרקלין, שאומנם משרת את נוסעי המחלקה הראשונה, אבל תמורת 40$ כל אחד יכול לקבל שם שירות. בתוך זה כלול- ארוחה קלה, שתיה מגוונת, אפשרות לנוח ולהירגע, לקרוא עיתון או פשוט לישון. מדוע הזילזול הנורא בנוסעים? מדוע אי אפשר להכניס אותם לאותו טרקלין ולאפשר מנוחה לפני הטיסה הקשה של למעלה מ- 10 שעות?
מציאת פתרון למנוחה הולמת של הנוסעים- כמו אותו טרקלין או בית מלון. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותענה בהקדם תגובה:
ישלח ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה