פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעכבות טיסה בכ10 שעות ללא פיצוי!!! נושא התלונה:
זגדון דוד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי תאריך ה27/9/07 הייתי אמור להגיע לארץ ממילאנו (איטליה) לנתב"ג טיסה זו אינה הייתה טיסה ישירה וכללה טיסת ביניים לוינה אשר באוסטריה. כאשר הגעתי לאוסטריה לעשות צ'אק אין כ40 דקות לפני הטיסה נאמר לי שאין מקום יותר על הטיסה, ושאני צריך להמתין 10 שעות עד לטיסה של שמונה בערב!! וזאת לאחר שכבר היה לי מקום רשום על הטיסה הזאת. ברצוני לציים שאיני איחרתי לטיסה אלה הייתה התעכבות בטיסה (אוסטריאן ארווס AUSTRIAN )ARROWS) כאשר נאמר לי שלא נותר לי מקום על המטוס לא ידעתי מה אני אמור לעשות שכן הודעתי שאגיע לארץ בשעה 2 בצהריים וכעת הנני עומד בפני המתנה של כ 10 שעות!!! בשדה התעופה בארץ זרה שאינני מכיר כלל! כאשר אמרתי לפקידה (שאגב הייתה עובדת של החברה האוסטרית) מה אני אמור לעשות עכשיו ומי יפצה אותי על עוגמת הנפש היא אמרה לי שהיא לפחות תוותר לי על 50 היורו שהנני אמור לשלם למרות שאיחור הטיסה אינו נגרם בגללי אלה בגלל חברת התעופה האוסטרית. אינני מוכן לקבל את ההסבר הזה של וויתור הקנס על האיחור כי אני לא מוצא את עצמי אשם כלל וכלל באיחור זה!!! הנני דורש לקבל פיצוי על עוגמת הנפש ועל ביזבוז הכסף שנגרם כתוצאה משהייה ארוכה בשדה התעופה האוסטרי שכן בנאדם לא ישהה 10 שעות בשדה תעופה מבלי לאכול ולשתות!!

תודה מראש
אסף זגדון
כסף ו סוג הנזק :
פיצוי כספי ובכתב!!! פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
התלונה התקבלה ותענה תוך 21 יום תגובה:
ישלח ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה