פרטי התלונה

‏יום ראשון ‏07 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.10.2007 אני ואשתי היינו אמורים לטוס טיסה ישירה לפראג.זמן היציאה של המטוס היה מתוכנן ל20:00!
.בשעה 15:00 בערך קבלתי שיחת טלפון מאלעל כי הטיסה מתעכבת עד לשעה 23:00.באותו זמן היתי צריך להתקשר למנהל המלון בפראג ולהגיד לו שאנחנו מאחרים ושלא ישלח מונית לנו בשעה מתוכננת אלא יותר מאוחר.את המלון הזמנו דרך אתר אינטרנט לכן לא היה לנו סוכן שהינו יכולים להגיד לו שיתעסק בזה.
יותר מאוחר קרוב לשעה 18:30 קבלנו שיחת טלפון נוספת שטיסה מתעכבת לשעה 16:00 יום לאחר מכן! זה היה בלתי אפשרי,לא הינו יכולים לבטל הזמנה במלון,הינו חייבים להגיע לפראג באותו יום כדי לא לשלם על לילה נוסף שבו הינו בבית.אחרי הרבה ויכוחים בטלפון עם 3-5 נציגי אלעל קבלתי טיסה חלופית דרך בודפשט שבה בכל מקרה הינו מגעים למחרת כי היא יוצאת ב7 בבוקר עם מעבר!
בשעה 10:00 בערך הגענו לנמל תאופה בבודפשט ובשעה 14:00 בנו לעליה למטוס והתברר כי אין לנו הזמנה במערכת צ'כית! היתי חייב להתקשר מסוללר לישראל כדי לברר את העיניין מאחר וצ'כיים לא היו קשורים לזה! למזלנו לבחור אחד (מהנהלה צ'כית) היה חבר באלעל והוא התקשר אליו,ו בדיוק דקה לפני שמטוס המריא עלינו למטוס!
הגענו לפראג רק בשעה 15:00 ב8.10.07 במקום 7.10.07 מה שאומר שהינו צריכים להזמין לילה נוסף במלון כי כבר התבזבז לנו יום שלם!!!
דבר נוסף: המנהל של מלון לא חייב אותנו על לילה שהזמנו אבל לא הינו ורק בגלל ליבו הטוב,למזלנו!
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותענה תוך 21 יום תגובה:
ישלח ללקוח פתרון:

מי נותן השירות הלקוי ביותר?