פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מועד טיסה - קנס נושא התלונה:
פוטרמן ירמיהו שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
משפחה ישראלית מתגוררת בלוס אנג'לס בארה:ב עקב עבודת הגבר שם, בבדיקה שיגרתית של האישה נתגלה חשש לגיגול ממאיר בצווארה, היות והמשפחה קשורה בריאותית לאחת מהקופות כאן בארץ הם רכשו כרטיסי טיסה באל על על ידי סוכן נסיעות מקומי כרטיסי הלוך ושוב, בארץ התברר כי על האישה לעבור ניתוח מסובך ולאחר מכן לקבל כמה טיפולים בהמשך, המשפחה הודיעה מיד לחברה כי הם יאלצו עקב מחלת האישה להישאר תקופה נוספת מעבר לתקופת התפוגה של הכרטיסים, מאל על ענו לאקונית כי על כל מועד חדש שיקבע מעבר למועד הכרטיס שבידם יש לשלם קנס של 1000 (אלף) דולר לכרטיס, לא עזרו כל הטיעונים כי ההשארות כאן בארץ מעבר לזמן היא מאולצת ועקב מחלה ממארת, הבעל חזר מיד והאישה נותרה לבדה בהתאוששות ובטיפולים, היא פנתה בצרתה לעו"ד שהצליח לצמצם את הקנס ל500 דולר ואכן היא רכשה את המועד החדש ב-500 דולר קנס.
השאלה אם כך מתנהגת חברה לאומית שמכבדת את עצמה והאם זהו העונש שמגיע לאדם חולה שפה בארץ ממש הצילוהו, אני על כך דורש פיצוי הולם והתנצלות הגופים הרלוונטים בחברה.
ירמיהו פוטרמן
רח' קפלן 13 פתח תקווה מיקוד 49451.
טל' 03-9226707, נייד 052-2221271
פיצוי הולם לאישה תוך התנצלות מבוגרת מצד החברה הלאומית פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותענה תוך 21 יום תגובה:
ישלח ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה