פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ופוגע< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.10.07, חזרנו מפראג לישראל.מכיוון שלא היו בנמצא טיסות ישירות הזמנו, מראש טיסת טרנזיט דרך בוקרשט.נחתנו בבוקרשט בשעה 15.00, שעון מקומי.לציין שטסנו אני אשתי וארבעת ילדנו בגילאי 6 עד 11.כאשר הגענו לנקודת הטרנזיט נתבקשנו לחכות לנציג אל על.לאחר כשעה ומחצה,בררנו דרך השוטרים הרומנים אודות המצב והם התקשרו לנציג אל על שלא הופיע. לציין שרצינו להיכנס לשדה להצטייד במים ומזון.רק בשעה 20.15, הופיעה נציגה של אל על והתנצלה על האיחור, היות והייתה עסוקה בדברים אחרים.לאחר שהתלוננתי על המקרה, שלחו לי אל על תשובה לקונית שהכול קרה באשמתי. הייתי צריך לצאת מהשדה לבוקרשט ואז לחזור לבידוק.אולם אלה לא היו פני הדברים.בחוץ השתולל גשם זלעפות, ובוקרשט אינה כה קרובה לשדה.מה האפשרות לצאת בגשם שוטף עם ארבעה ילדים קטנים?בנוסף בתשובתם מדגישה אל על את העובדה שהבידוק אמור להתבצע שלוש וחצי שעות קודם הטיסה.בפועל לטיסה לת"א ,שהייתה אמורה להמריא ב- 21.30 , התבצע בידוק בעמדת הטרנזיט בשעה 20.15 , הרחק מהזמן הראוי.אני מדגיש, הודענו על היותנו במקום לנציג אל על וביקשנו שיעשה מאמץ להגיע כדי שנוכל לקנות מים לנו ולילדינו.אל על הפגינה אטימות, ואף לא דברה אמת במכתב התשובה שנשלח אליי אודות זמן הבידוק.לציין שאני נמנה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל על .
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותענה תוך 21 יום תגובה:
ישלח ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה