פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הריסת שתי מזוודות במהלך טיסה לשוויץ נושא התלונה:
סיני עופר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-28/9 טסנו אשתי ואני לחגוג ירח דבש בשוויץ.
כשהגענו לשדה התעופה והוצאנו את המזוודה מהמסוע, גילינו להפתעתינו כי הידית של המזוודה נעקרה ממקומה (נשברה), ראוי ליין כי זו מזוודה יוקרתית של סמסונייט, מה שמיד העלה טעם מר על פניה של אשתי, אך מהיכרות עם חברת אל-על, אמרתי לה שאין מה לדאוג ושיש להם ביטוחים על העניין הזה וכשנחזור לארץ העניין יטופל ונפוצה כספית.

הטיול היה מהנה ביותר ובתאריך ה-7 לאוקטובר טסנו חזרה לארץ מציריך, בעת שהגענו למסוע בנתב"ג, להפתעתינו הרבה המזוודה השניה והקטה שהיתה עימנו יצאה מהמסוע כאשר הגלגלים שלה נשברו וקרעו את הבד של המזוודה כלפי פנימה, המומים ונפעמים ניגשנו אל הפקידה של מחלקת הכבודה של אל-על שהבהירה לנו שמכיוון שכל הפגמים שיש לנו במזוודות הינם בפלסטיקה, אין החברה מפצה על כך וכי היא מוכנה לתת לנו מסמך כי היא ראתה את הנזקים, אך החברה לא מוכנה לתקנם. נפעם ונסער פניתי לשירות הלקוחות של החברה, (שאנו רשומים כנוסעים מתמידים בה) בבקשה להסברים. לאחר מספר ימים קבלת מהחברה מכתב המבהיר שהחברה לא תישא בנזק שייגרם לחלקי פלסטיק של המזוודה.

בעבר אירע הדבר לאימא שלי והיא זוכתה במזוודה חדשה. ראוי לציין כי הגבלות פלסטיקה אלו לא היו ידועות לי בעת רכישת הכרטיסים, כמו כן הם אינם מופיעות על הכרטיס האלקטרוני שנשלח אליי במייל לאחר רכישת הכרטיס.

אסכם ואומר, שאתה בטוח שאתה נוסע בחברה טובה, מוכן לשלם על כך מחיר מלא, אך בסוף ההתנהגות היא כשל אחת החברות הזולות בשוק ולא של חברה המייצגת את עצמה ברף הגבוה יותר של המחירים.


יש לציין כי פגמים אלו נובעים משימוש לא הולם בהחלט של המזוודה (זריקה או משהו בסגנון)
כספי סוג הנזק :
זיכוי בגין שתי מזוודות, אשר אחת מהן יקרה ביותר. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה