פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
בתאריך הנ"ל נשלח מכתב שני אליכם שלא קיבלתי מענה ולא יצרו קשר בכלל מחברת אלעל בקשר לגניבת חפצים שלי ממזוודה. (התלונה המקורית באתר )
חזרה אלי נציגה מהחברה , ולאחר בירור מקיף איתי על כל פרטי האירוע,טענה לי שהיא לא בתחום בכלל, ואני צריך לפנות למוקד אחר, היא אמרה לי שהיא תעביר אותי למישהו שיוכל לעזור לי, כעבור כרבע שעה שאני ממתין לה על הקו, היא טענה שכולם תפוסים שם , והיא תדאג שתוך 24 שעות מישהו יחזור אלי ויטפלי במקרה .
מאז לא שמעתי מחברת אלעל !
אשמח אם תוכלו לעזור לי לסיים את הבעיה .
בתודה מראש
אריה מסר
0544335612
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה