פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של חברת אל על נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד

חברת אל על


שלום רב...

אני אמורה לטוס עם חברת אל על ביום שבת הקרוב לבייג'ין. טיסה שאורכה למעלה מעשר שעות.
לתדהמתי הרבה, המטוס שהוקצה לטיסה זו הינו מטוס מדגם 767 - מטוס ללא מסכים אישיים.

חברת אל על ידועה בניסיונותיה הרבים לשפר את תדמיתה ואת שירות הלקוחות, אך יש כנראה מספר היבטים שעליה לא חשבה..
אני נוסעת עם אל על וחברה בנוסע המתמיד, אולם לא תיארתי לעצמי שאל על לא תחשוב על לפנק (ולו במעט!!!!) את לקוחותיה בטיסה כזו ארוכה.
לא רק שאין מסכים אישיים, אלא אין שקעים לחשמל למחשבים אישיים על מנת שאפשר לפחות יהיה לצפות בסרטים שהובאו מהבית.

לצערי, הכרטיס כבר כורטס ואין באפשרותי לבטל את הטיסה, אולם אני יכולה להבטיח לכם שבטיסות הבאות שלי (אני אמורה לטוס בתקופה הקרובה הרבה לסין) לא אטוס בחברת אל על וחבל.

בכבוד רב
מירב עציון
מספר נוסע מתמיד 6358626
עלבון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה