פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת תשובה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה23 לדצמבר שלחתי תלונה לחברת אל על
נכנסתי לאתר לבדוק את מצב התלונה, להפתעתי גיליתי שרשום שם שהתקבלה תגובה אלי ישירות. ברצוני להגיד שלא היה ולא נברא, חברת אל על לא יצרה איתי קשר מאז ולא טיפלו בבעייתי אשר נמכשת ונגררת מעל ל3 חודשים
אני מרגשי זילזול!!!
ו סוג הנזק :
פיצוי כספי ומכתב התנצלות על העיכוב בטיסה ועל היחס המזלזל!!! פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה