|
|
|
|
|
|
לא קבלתי תגובה מחברת אל על לגבי התלונה 28045 שהגשתי כאן באתר |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 דצמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת אל על בחרה לא להגיב לתלונה שלי! (ככה זה נראה) עד עכשיו הם לא מגיבים בכלל לתלונה (מתעלמים ככה זה נראה) אני מצפה שחברת אל על תגיב תתן תגובה לתלונה שהגשתי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להחזיר לי את הכסף על כרטיס הטיסה בסך 199 דולר והתנצלות מליאור טוביה עצמו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
זיוית פטיט נאור נציגת |
שם ותפקיד: |
מר זוהר פנה אלינו ישירות לפני 3 חודשים. לאחר שתחקרנו את המקרה מול הגורמים המתאימים הוא נענה באופן אישי על ידי בשיחת טלפון. מר זוהר לא קיבל את תשובתנו כי לא נוכל להשיב לו את התשלום ששילם כדין עבור שינוי מועד טיסתו. הטיפול בו הועבר לדרג בכיר, והוא שוחח עם מנהלת קשרי לקוחות של אל על ועם ראש אגף ביטחון באל על. למר זוהר הוענק פיצוי מטעמי יחסי לקוחות, על פי שיקול דעתינו. |
תגובה: |
השיחה עימו הסתימה בנימה חיובית. |
פתרון: |
|
|
|