פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קבלתי תגובה מחברת אל על לגבי התלונה 28045 שהגשתי כאן באתר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת אל על בחרה לא להגיב לתלונה שלי! (ככה זה נראה) עד עכשיו הם לא מגיבים בכלל לתלונה (מתעלמים ככה זה נראה) אני מצפה שחברת אל על תגיב תתן תגובה לתלונה שהגשתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר לי את הכסף על כרטיס הטיסה בסך 199 דולר והתנצלות מליאור טוביה עצמו פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
זיוית פטיט נאור נציגת שם ותפקיד:
מר זוהר פנה אלינו ישירות לפני 3 חודשים. לאחר שתחקרנו את המקרה מול הגורמים המתאימים הוא נענה באופן אישי על ידי בשיחת טלפון. מר זוהר לא קיבל את תשובתנו כי לא נוכל להשיב לו את התשלום ששילם כדין עבור שינוי מועד טיסתו. הטיפול בו הועבר לדרג בכיר, והוא שוחח עם מנהלת קשרי לקוחות של אל על ועם ראש אגף ביטחון באל על. למר זוהר הוענק פיצוי מטעמי יחסי לקוחות, על פי שיקול דעתינו. תגובה:
השיחה עימו הסתימה בנימה חיובית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה