פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס בונוס מס 16536783 נושא התלונה:
קורנבלום דוד שם/כינוי:
‏שבת ‏01 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נוסע המתמיד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב1/3/08 פניתי למרכז ההזמנות נוסע המתמיד בנושא כרטיס בונוס לרומא סוכם עם העובדת במרכז על תשלום תוספת של 110 דולר.להפתעתי הורד מחשבוני בכרטיס האשראי סך 309.40 דולר בנגוד להסכם וללא ידיעתי.מדוע העובדת הנכבדה לא טרכה להודיע לי שאני מחוייב על 200 דולר דמי נמל ואגרת דלק? אני מבקש פיצוי על העוגמת הנפש וחוסר מסירת מידע חשוב שבו יכולתי להעזר בקבלת החלטה לנסוע או לא,תודה על טפולכם
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
בת אל כהן שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ותענה תוך 21 יום תגובה:
ישלח ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה