פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הקדמת טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב .
ברצוני להקדים ולומר שזו אכן תלונה ישנה ואשר התקבלה תגובה עליה אך נציגת אל על בתגובתה מודה כי אכן גם לשיטתה טעו, ואף הפילו את הענין על חברת אליטליה ואמרו שממתינים לתשובה ועד היום טרם התקבלה. אשמח אם נציגת אל על תתקשר אלי על מנת שנסיים את הענין בצורה מכובדת ולא להמשיך לפנות לגורמים אחרים.
תודה ולהלן הסיפור


הגעה לשדה תעופה בג'נבה ואי הודעה על הקדמת טיסה נושא התלונה:

‏יום חמישי ‏14 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:

רכשנו 4 כרטיסי טיסה לג'נבה לטיסה בתאריך 7.9.06 מנתב"ג 2000 באמצעות חברת אל על (כחול לבן) החזרה ביום 14.9.06. בתאריך 14.9.06 משהגענו לשדה התעופה בג'נבה בשעה 09:15 הדלפקים היו עמוסים והיה תור ענק . המתננו בסבלנות בתור אך לחוצים. משהתקרבה השעה ל- 10:10 הלכתי לתחילת התור וביקשתי סליחה והצגתי את הכרטיס האלקטרוני שהוצאתי באינטרנט והצבעתי על מספר הטיסה וקוצר הזמן, אך למרבה הצער הנציגה שהיתה שם אמרה הטיסה סגורה. לא ויתרנו והמשכתי לברר ונציג נוסף שהיה במקום ניסה להשיג את השער (כך הציג ) אך ללא מענה ואמר לנו שנעלה למשרד אל על בקומה ג' אחרי השעה 11:05 (השעה המיועדת להמראה) ויעלו אותנו על טיסה אחרת. כך עשינו. עלינו לקומה ג' למשרד אל על והמתנו עד 11:20 וכאשר הגיע נציג שאף במצב זה התאכזבנו שהוא אינו דובר עברית, דיבר צרפתית, האנגלית לא היתה מי יודע מה והדבר הכי חשוב, היחס היה ממש קפוא, (כנראה כמו באתר הסקי) סליחה על הביטוי, אבל אלה פני הדברים. חשבתי שאני קורסת . היינו מרוטי עצבים. הוא בדק ואמר שאין טיסות נוספות של אל על מג'נבה רק מציריך והוא ניסה לבדוק אם אכן יש מקום ואמר מצטער אין מקום הכל עמוס , תחכו ליום ראשון. ועוד הוסיף שננסה לבדוק בחברה אחרת. לא היה עם מי לדבר בצורה נאותה או לפחות הסבר משביע רצון או לפחות מרגיע שנדע מה לעשות והיינו חסרי אונים וחסרי אמצעים. כשנשאל הנציג עד מתי הוא נמצא הוא אמר עד 13:30 וזהו. מה גם הקדימו את הטיסה לשעה 10:50 ולא קיבלנו שום הודעה מאף אחד. בסופו של דבר נאלצנו לרכוש כרטיסי טיסה דרך חברת "אלאיטליה" דרך מילאנו וכל כרטיס עלה 524$ לאדם כפול 4 נפשות. ענין זה טופל דרך ישראל באמצעות כרטיס טיסה של אחותי (יעל שמוחה) אין לי מילים לתאר את הסבל והיסורים שעברנו בעקבות זאת וכן עוגמת הנפש שנגרמה ובמיוחד ההפסד הכספי של 2,096$ בזמן ששילמנו את כרטיסי הטיסה הלוך חזור באמצעות אל על והכל טופל בישראל.
זה בקצרה ועל קצה המזלג. קשה לי לתאר את שעברנו כולנו עד השעה 17:30 שעת הטיסה של אלאיטליה (כמו הומלסים על כיסאות יושבים וממתינים חסרי אונים, מיואשים וכעוסים אחד על השני על לא כלום. אשמח אם תתקשרו אלינו בהקדם האפשרי לפתרון הנושא. תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה