תלונות אל על

אזור תל אביב אזור:
בן גוריון כתובת:
נתב"ג סניף חברה:
היי בתאריך 04-05-08 יצאתי מהארץ בטיסה LY007 לנוי יורק שהתעכבה ב שבע שעות ואפילו לא טרחתם להודיע למרות שהודעתם לכמה מהנוסעים אני חושב שזה ממש חוצפה וזלזול הכרטיס שרכשתי היה פתוח לשנה חודש, אחרי זה בתאריך 03-06-08 יצרתי קשר עם שרות הלקוחות שלכם וביקשתי להקדים את הטיסה ולשנות יעד למקום הקרוב ביותר לאורלנדו והכי מהר שאפשר אז אותה פקידה מצאה לי אופציה להגיעה למיאמי ושם תהייה לי טיסה עם קונקשן לארץ דרך אמריקן אייר ליין (חברת תעופה ) והסכמתי על מנת להגיע לטיסה של ה 04-06-08 ממיאמי היה עליי להשכיר רכב לנהוג כל הלילה דאגתי להגיע ממש מוקדם בבוקר לכל עיקוב שלא יגיע כשהגעתי לשדה להפתעתי אותה פקידה לא שמרה לנו את כרטיסים אחרי אלפי שיחות עם מוקד שירות הלקוחות שלכם לא הצליחו לעלות אותי על הטיסה של 7:30 באותו היום ונאלצתי לחכות עד שתיים בצהריים לטיסה הבאה ממש חסר עונים בשדה כשעליתי למטוס של אמריקן אייר ליין הייה עיקוב של ארבע שעות שמתוך זה שלוש היו בתוך המטוס ללא מזגן אני ההייתי בהלם שאתם עובדים עם חברה כזאת דרך אגב בין לבין השיחות שלי איתכם הפנתם אותי לעמדה של אלעל שאולי שם יוכלו להסדיר את העניין רק שעם הפקידות שלכם היו יותר מקצועיות אז הם היו יודעות שהם לא עבדו באותו היום בכל אופן הטיסה שלי התעכבה ובסוף עליתי באותו היום 04-06-08 בשעה 22:55 על טיסה לישראל מניו יורק מס LY008 הגעתי לארץ בתאריך 05-06-08 בשעה 18:05 .

אני רוצה לציין שאני ממש התאכזבתי מהשרות שלכם וכשרכשתי את הכרטיס בחרתי לשלם יותר בהשוואה לשאר החברות כי אני יודע ש אל על זו חברה שאפשר לסמוך עלייה והשרות שלכם בהתאם למחיר הרי לא סתם אתם יותר יקרים משאר החברות יכלתי לטוס בצ'רטר ולשלם פחות ולקבל אותו שרות וחבל .