פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגות של אל על בחו"ל שלא מדברים אנגלית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני טס המון לבלרוסיה (מינסק) דרך חברת אלעל (בממוצע כל חודש וחצי). לעיתים יש לי צורך לשנות את מועד הטיסה. מכיוון שהכרטיס עדיין לא אלקטרוני (מה שהבטיחו שהחל מחודש יוני יהיה אלקטרוני), אני צריך לפנות לסוכן מקומי של אלעל שנמצא רחוק ממני כ-4 שעות נסיעה לכל כיוון.
בפעם הראשונה שהייתי צריך לבצע שינוי, התקשרתי לשירות הלקוחות של אל על והם אמרו לי שאני חייב לגשת לסוכן כדי שישנה לי את הכרטיס.
התקשרתי לסוכן המקומי במינסק ולהפתעתי הרבה, הפקידה לא יודעת לדבר כלל עיברית (חוץ מאשר עונה "שלום אלעל") וגם לא יודעת לדבר אנגלית. מכיוון שבאותו רגע לא היה מי שיתרגם לי מה הבחורה מדברת, החלטתי לנסוע למינסק (מרחק 4 שעות לכל כיוון!!!). הגעתי לסוכנ וביקשתי מאחת הבחורות שם שיביאו מישהי שמדברת אנגלית. אחרי כמה דקות הביאו מתורגמנית וביצעו לי את השינוי בכרטיס.
מה שיותר מרגיז בסיפור זה שבסופו של דבר הבנתי שלא הייתי צריך לנסוע כ"כ הרבה זמן, אלא יכולתי לבצע את השינוי טלפונית (אבל אני לא מבין רוסית!!) ושנציג של הסוכן היה מחכה לי בשדה התעופה.

התלונה היחידה שלי זה איך יכול להיות שסוכן של אלעל, מילא לא יודע עיברית, אז איך גם אנגלית לא לדעת???!!

מבקשת לקבל תגובה בנושא.
שסוכנים מקומיים של אלעל יהיו דוברי אנגלית רהוטה. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
רבקה- נציגת קשרי לקוחו שם ותפקיד:
פנייתו של אילן רגב- מספרכם 33758 נקלטה ומספרה אצלנו 2008-9261
פנייתה של חזקיה מיכל- מספרכם 31903ת נענתה ישירות לנוסעת ב 22/07/08
פנייתו של תקוה אייל- מספרכם 32637ת נענתה ישירול לללקוח ב 13/08
פנייתו של ויקל ליאורת בשם חברו לרנר אורי- מספרכם 32371ת נענתה ישירות לנוסע ב 03/08.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה