אל-על לא מגיבה לתלונות ומתנערת מנזקים אשר גרמה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פקס זה נשלח למחלקת פניות הציבור של אל-על לפני כשבוע.
החברה לא טרחה להשיב על הפנייה, והבעייה נשארה בעינה.
בתאריך 30.10.05 טסתי, כהרגלי, עם אל-על (טיסה 002 מ – JFK), בה אני נוהגת לטוס בטיסותיי הרבות.
כאשר אספתי את מטעני, גיליתי כבר ליד המסוע כי מזוודתי נפגמה באורח חמור.
דיווחתי על כך מיידית לנציגת אל-על בדלפק הכבודה, ולתדהמתי הובהר לי כי אל-על לא מוכנה לקחת אחריות לנזק בלתי הפיך אשר נגרם למזוודתי (אחת מתושבות רגליי המזוודה שבורה ורגל אחת נעלמה; המסגרת המתכתית סביב המזוודה קרועה וחשופה).
לא נראה לי שאני צריכה לשאת בהוצאות רכישת מזוודה חדשה ולכן אין בכוונתי לעבור על כך לסדר היום.
אני מצפה מחברת אל-על לשאת בכל אחריות על הנזק אשר נגרם לציודי בין אם בתיקון המזוודה או, באם לא ניתן לתקנה, בפיצוי על הנזק ע"י רכישת מזוודה חדשה.
אני סבורה שהשקעה בלקוחות מרוצים עדיפה על השקעה בפרסום והבטחות, הבטחות שאני מקווה שלא יתגלו כהבטחות שווא.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון המזוודה או פיצוי ע"י רכישת מזוודה חדשה זהה/ד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|