תלונות אל על

עיכוב הטיסה לאתונה ב-6.5 שעות נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בתאריך 11/8/08 היינו אמורים בעלי ואני לטוס לאתונה . אנו תיכננו את כל הטיול חודשיים לפני ובחרנו באל על ,כי ידענו שבאל על הכי בטוח והטיסות לא מתעכבות.
אנו גרים בטבריה ולכן הגענו לשדה התעופה בשעה 14:00. בשעה 14:15
הודיעו לנו על עיכוב הטיסה ב-6 שעות. לא ידענו מה לעשות עד הטיסה.לאחר שהסתובבנו כשעה עם 4 מזוודות אנו פנינו לדיילת אל על והסברנו לה את הבעיה היא הציעה שנחזור לטבריה ונשוב במועד הטיסה הסברנו לה שהדרך אורכת כשעתיים וחצי ,היא הסכימה לעשות לנו צ'יק אין והבטיחה לנו שהייה בטרקלין אל על.אחרי שסידרנו את נושא המזוודות ופנינו לדיילת על מנת לשהות בטרקלין, היא ליגלגה ונפנפה אותנו מעליה בזילזול וברור שלא נתנה לנו לשהות בטרקלין. עייפים כועסים ישבנו בשדה התעופה .בשעה 12:30 בלילה זמן ההמראה החדש היה עיכוב נוסף ולבסוף בשעה 1:10 טסנו לאתונה. אחרי בקורת גבולות לקחנו מונית למלון והגענו בשעה 5:00 לפנות בוקר למלון. עד שהתארגנו היה כבר 6:00 בבוקר. התיכנון היה שמגיעים לאתונה ב11/8 בלילה בערך בשעה8:00 מגיעים למלון מתארגנים והולכים לישון, ולמחרת בשעה 8:00 בבוקר מתחילים במסלול הטיול. אך במקום לעשות זאת נאלצנו לישון ולהפסיד את יום הטיול. אנו מאוד כועסים על אל על שבגלל העיכוב הגדול הפסדנו לילה במלון כשמראש הוא שולם, וכן אנו כועסים על היחס המזלזל שקבלנו מדיילת אל על בשדה התעופה. אנו כועסים על אל על שהבטיחו שהייה בטרקלין ולא קיימו ונתנו לנו לשבת חסרי אונים במשך כ-6.30 שעות. אנו מבקשים פיוי הולם על כל מה שעברנו ועל לילה במלון ששילמנו לחינם וכן על יום המחרת שהתבזבז בשינה ועל כך שאל על גרמה לי ולבעלי במקום להינות להתווכח ולריב בשדה התעופה וגם ביום המחרת. בדצמבר 08 אנו אמורים לטוס כל המשפחה ואנו בספק לגבי אל על .בבקשה שכנעו אותנו לטוס עם אל על ע"י התייחסות לתלונתנו וקבלת פיצוי הולם. תודה רבה
כספי עוגמת נפש בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם על הכול ובעיקר על הפסד של לילה במלון והפסד יום טיולים שהתבזבז בשינה. פתרון נדרש :