פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה וחוסר רגישות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
בנקוק תאינלד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב

שמי עזרא בת שבע בת 50
אני מאוד אוהבת לטוס עם חברת אל על טסטי הרבת מאוד במשך החיים שלי אתכם
רק ב2007 טסתי לגרמניה וחזרתי מפריז ןרשמתי לכם משוב מפואר מאד שאפשר לבדוק אותו .
וכעשיו לענין שלגופו יש לי תלונות בנומבר 2008 טסתי לתאילנד בחברה רוסית
בגלל מחיר הכרטיס שהיה לי יקר כ-1300 דולר בחברה שלכם
אני נקלעתי למצב שהייתי במהומות ופניתי למשרד שלכם בקשר לרכישת
4 כרטיסים רק טיסה חזור לארץ הנציגה שלכם ענתה שיש לה מקום אבל
הכרטים בעלות של 1300 דולר כוון אחד בקשתי שתרשום אותנו לתאריך
30 בנובמבר 2008 במהלך היום הלכתי לבית חבד ושמעתי מהרבה ישראלים
שבארץ פורסם על ידכם בעיתון שמי שרוצה לחזור דרככם יש מבצע מיוחד
ואנשים קנו כרטסים לקרובים שלהם דרך הארץ ב700 דולר צלצלתי לאחי
באותו היום והוא אישר לי את הידיעה ביום הטיסה התקשרה הנציגה שלכם
בשביל לאשר את הטיסה בחזרה ששירינה עבורנו בעלי פנה אליה
בטענה שבארץ יש מבצע שכל מי שנימצא בתיאלנד ורוצה לחזור לארץ
יש מבצע מיוחד ובמחיר זול היא אמרה לנו שהיא לא שמעה על זה אבל
היא התיעצה עים הבוס שלה והוא מוכן להוריד את המחיר לכרטיס ל1000 דולר
מכוון שהרגשנו שיש ניצול במצב שבו אנו נתונים וכל המהומות וההפגנות שהיו
פנינו ישירות לחברה שבה היינו צריכים לחזור שגם היא כמו אלעל הטיסה
את הנוסעים שלה דרך שדה תעופה שבפתייה
אני הייתי רוצה את תגובתם בנושא ואים זה השירות שלכם בתור חברה
של ארצי או היה פה ניצול של המצב בו היינו נתונים
לא יצא לי לכתוב לכם עד היום את תגובתי בנושא בגלל שהמחשב שלי
היה מקולקל

תודה רבה

עזרא בת שבע
כספי ביזבוז זמן סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה