התעמרות בנוסעים,רישום יתר,שבירת גלגלי שתי מזוודות . |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/10/05 חזרתי מסינגפור (סינגפור אילינס) לרומא בדרכי לתל - אביב
הטיסה מרומא - לתל אביב באמצעות אל - על ,שעת המראה מתוכננת 10 בבוקר זמן מקומי רומא .
הטיסה המריאה באחור של למעלה משעה מהסיבות של OVERBOOKING והתדיינות בין נציגי אל על לנוסעים בסגנון תלך /תבוא ,משאים ומתנים מי מוכן לוותר על עליה לטיסה ,ירידה לביצוע פתיחת מזוודות . התנהלות איטית , ומרגיזה של צוות המטפל בסידורי העליה למטוס , והתוצאה הסופית איחור בהמראה של למעלה משעה ,בנוסף קבלת המזוודות (שנמסרו שלמות ותקינות בסינגפור) עם מסגרת גלגלים שבורים - עובדה שהתגלתה עם הגעתי לביתי .
עלי לציין שתלונה בנושא זה שלחתי לחב' אל על , בפאקס למחרת הגעתי ארצה , עד רגע זה לא קיבלתי תשובה להתנהגות המבישה של חב' אל על התנהלות איטית של צוות המטפל בעליה למטוס , ולקיחת אחריות על הרס המזוודות .
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי מלא להרס שתי מזוודות פרסום התנצלות ופתרון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|