פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעמרות בנוסעים,רישום יתר,שבירת גלגלי שתי מזוודות . נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/10/05 חזרתי מסינגפור (סינגפור אילינס) לרומא בדרכי לתל - אביב
הטיסה מרומא - לתל אביב באמצעות אל - על ,שעת המראה מתוכננת 10 בבוקר זמן מקומי רומא .
הטיסה המריאה באחור של למעלה משעה מהסיבות של OVERBOOKING והתדיינות בין נציגי אל על לנוסעים בסגנון תלך /תבוא ,משאים ומתנים מי מוכן לוותר על עליה לטיסה ,ירידה לביצוע פתיחת מזוודות . התנהלות איטית , ומרגיזה של צוות המטפל בסידורי העליה למטוס , והתוצאה הסופית איחור בהמראה של למעלה משעה ,בנוסף קבלת המזוודות (שנמסרו שלמות ותקינות בסינגפור) עם מסגרת גלגלים שבורים - עובדה שהתגלתה עם הגעתי לביתי .
עלי לציין שתלונה בנושא זה שלחתי לחב' אל על , בפאקס למחרת הגעתי ארצה , עד רגע זה לא קיבלתי תשובה להתנהגות המבישה של חב' אל על התנהלות איטית של צוות המטפל בעליה למטוס , ולקיחת אחריות על הרס המזוודות .
כספי סוג הנזק :
פיצוי מלא להרס שתי מזוודות פרסום התנצלות ופתרון פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה