פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה פעמיים כשכבר הייתי בשדה תעופה נושא התלונה:
‏שבת ‏14 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ניו יורק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי כרטיס טיסה בניו יורק של אל על ב1200 דולר מזומן ל12 לשלישי לא נתנו
לי לטוס כי לא הגעתי בזמן חזרתי ב14 לשלישימוצאי שבת ושוב לא נתנו לי לטוס ביגלל שלא שאעלה
למטוס תיק מסמכים קטן וגם שלא אשלח אותו במיטען למרות ששילמתי עבור תוספת מיטען 130 דולר במזומן איש הביטחון דודי אמר שאני יעלה לטיסה ו3 אנשים היתעללו בי והיתנגדו מריו גרג והלן מדובר באנשים שאסור להם לעבוד עים אנשים
וטסתי רק ביום שני 3 פעמים הלוך וחזור משדה תעופה למלון ומוניות בלילה לא
ישנתי ולא אכלתי כמה ימים היתעללו בי בצורה מוזרה ורעה אני מבקשת שיפצו
אותי ויעיפו את 3 האנשים מריו גרג והלן אנא עיזרו לי כל החיים אני ובני מישפחתי
קונים כרטיסים רק באל על באים העיניין לא יטופל כראוי לא נקנה כרטיסים באל
על וגם תוגש תביעה כספית אנא עיזרו לי עברתי כמה ימים קשים מאוד ללא סיבה
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על 6 מוניות ועל 2לילות במלון ועל עוגמת נפש ענקית פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
נטע שי זילברפרב שם ותפקיד:
From: Netta Shay
Sent: Tuesday, March 31, 2009 11:18 AM
To: '[email protected]'
Subject: פנייתך למחלקת קשרי לקוחות באל על באמצעות אתר תלונה


גברת גרובר הנכבדה,

התקבלה במשרדנו פנייה שהעברת באמצעות אתר תלונה.

אני מתקשה לאתר את הזמנתך וכך לתחקר את הפנייה. ניסיתי להשיגך אתמול והיום טלפונית אולם ללא הצלחה.

אנא העבירי אלי העתק כרטיס הטיסה,מספר ההזמנה ופרטי הטיסות המדוברות על מנת שאוכל להמשיך לבדוק את הפניה.

תודה,


העתק: אתר תלונה.
Sincerely,
Netta Shay Zilberfarb
Customer Care
EL-AL ISRAEL AIRLINES LTD

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה