פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בצוות טרום תיסע בפריז לא מדברים עברית נושא התלונה:
קרוטר יונית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏04 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פריז סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נסעתי ביום 4 בנובמבר 2008 מפריז לתל אביב- אף אחד מהצוות טרום תסע באל על לא דיבר מלה בעברית, כשהפירסום של אל על הוא: "הכי בבית בעולם", לא נראה לכם מגוחך, כתבתי אז תלונה והיגשתי לצוות בתוך המטוס ולא קיבלתי תשובה מהחברה זה מוסיף על הכעס שלי, אני אצטרך לנסוע בחודש מאי דרך אל על לברזיל אני מקווה שהסיפור לא יחזור על עצמו, כמו כן רוצה כן לברך את אל על - על התיסע החדשה לדרום אמריקה ישיר, ומקווה שבקרוב יוסיפו קו לארגנטינה ישר, כבר הרבה שנים מחקים לכך.

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
נטע שי זילברפרב שם ותפקיד:
2009-2621ע אסמכתא:
‏30 מרץ 2009 תאריך:
לכבוד
גב' יונית קרוטר
באמצעות אתר תלונה




גב' קרוטר הנכבדה,


אני מודה לך על פנייתך אלינו בנוגע לטיסתך עמנו מפריז בחודש נובמבר אשתקד.

הצטערתי לקרוא על אכזבתך מהעובדה כי הדיילים בדלפקי הבידוק אינם ישראלים דוברי עברית.
ברצוני להסביר כי בתחנותינו בחו"ל בהתאם להסכמי התעופה עם המדינות אליהן אנו טסים, אנו שוכרים חברת שינוע, כפי שעושות חברות תעופה זרות בארץ ובעולם.
עובדי חברת השינוע הם מקומיים המספקים שירותים אלה לחברות תעופה רבות בהיות הסדר זה מקובל בקרב חברות תעופה בעולם.
עם זאת בכל תחנה יש דוברי עברית, בתחנות רבות מנהל התחנה הינו ישראלי וקיימים גם בודקי הביטחון.

גב' קרוטר, פנייתך מהווה עבורנו משוב חשוב ממנו אנו למדים ומפיקים לקחים.
אני מקווה כי הסברי יתקבל בהבנה וכי טיסותיך הבאות עמנו תהיינה לשביעות רצונך המלאה.

בברכת חג פסח שמח וכשר!

נטע שי זילברפרב
נציגת קשרי לקוחות








תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה