פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוספת התשלום לכרטיס בונוס לחברי מועדון הנוסע המתמיד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

ב-6 במרץ 2009 שלחתי אי מייל למועדון הנוסע המתמיד של אל על עם בקשה להסבר על גובה תוספת התשלום לכרטיסי בונוס לחברי הנוסע המתמיד. הם מבטיחים תשובה בתוך 10 ימי עבודה. מאחר וחלפו להם 10 ימי עבודה וטרם קיבלתי תשובה, החלטתי לפרסם את טענותיי באופן פומבי בתקווה שכך אוכל לקבל תגובה.

אשמח לקבל הסבר מאל על מדוע הם ממשיכים לגבות תוספת כספית מחברי מועדון הנוסע המתמיד על כרטיסי בונוס למרות שמחירי הנפט היום הם נמוכים יותר מאשר היו בחודש יוני 2007 כאשר הם התחילו לגבות כסף עבור כרטיסי בונוס. חבית נפט בחודש יוני 2007 עלתה כ-60 דולר ולמרות שלפני כשנה מחירי הנפט הרקיעו שחקים, בחודשים האחרונים מחיר חבית נפט התייצב בסביבות 30-50 דולר לחבית. למרות שאל על אכן הורידה מחירים בחודשים האחרונים, זה עדיין לא מספיק. לא יתכן שהתוספת הכספית לכרטיס בונוס ללונדון יהיה 225 דולר - יותר משליש ממחירו של כרטיס ממוצע ללונדון! ובכלל, מחירי כרטיסי הטיסה ה"רגילים" עדיין גבוהים יותר מאשר היו בתקופות אחרות בהן מחיר הנפט היה סביר.
גם אם הוצאות תשומות הטיסה עלו גם הן, קשה לי להאמין שהן עלו ברמה כזו שתאלץ את אל על לגבות סכומים שכאלו, שלא לדבר על הדולר שחזר להיסחר במחיר של מעל 4 ש"ח.
בכל פירסומיה של אל על בזמן שהעלתה את מחירי כרטיסי הטיסה, היא הקפידה להבהיר שהייקור במחירי הכרטיסים הוא בקצב נמוך יותר מאשר קצב עליית מחירי הנפט. אני רוצה להאמין שאל על לא משלימה עכשיו פערים וגובה מחיר גבוה יותר מאשר המחיר שאמור להיות.

תודה.
כספי סוג הנזק :
עידכון והורדת מחירים פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה