פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וזלזול בלקוח קינג דוד מצד חברת אל על נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,

בשבוע שעבר היינו אמורים לטוס למוסקבה, התקשרתי לסוכנת הנסיעות שלנו כדי שתסדר כרטיסים עבורי עבור אשתי והילדים, מכיוון שהקטנה שלנו בת 3 חודשים, והגדול שלנו הוא פחות משנתיים, התעקשנו לשבת בשורת המעבר כדי שלילדה הקטנה יהיה עריסה, ואני והבן נשב לידה כי הוא מאוד מחובר לאימא, הסוכנת בדקה ואמרה שיש לה מקום ספציפי שנוכל לשבת ביחד,
בתאריך 22/07/09 טיסה 0615 בשעה 18:50 וזאת לאחר שהיא בדקה בחברת אל על וקיבלה אישור מפורש על המקומות 46D, 46F (בעת הצורך יש לי העתק מהתכתובת של אל על והסוכנת עם אישור על מקומות אלו,)
כמובן היינו מאושרים אמרנו תודה, הגענו לשדה והכל הלך מצוין, עד שהגענו למטוס שהיה מלא עד אפס מקום, הגעתי לשורה 46 שהיה רשום על הכרטיס הראשון שהוצאתי מהכיס והיה ברור לי ששניהם אותו דבר, וראיתי שיושב עוד זוג שם, הסברתי להם יפה ששתי מקומות מתוך 3 הם שלנו אך להפתעתי הגבר הראה לי על את כרטיסי עלייה למטוס שאכן 2 מתוך 3 המקומות שלהם.
מסתבר ששמו את אשתי עם הבת במקום עם עריסה 46D ואותי ואת בני הושיבו אפילו לא במרחק ראייה מאשתי שזה 47C, לאחר שאשתי ראתה את זה היא התחילה לבכות שהיא לא הולכת לעבור את הסיוט הזה, ניגשתי לדיילת והסברתי לה שזה לא שייך מכיוון שיכלתי לטוס גם אתמול אבל בגלל ההתעקשות על המקום ואישור אל על על מקום ספציפי זה טסנו בטיסה זאת ועכשיו זה לא ברור איך הושיבו מישהו אחר במקום זה, היא כמובן ניסתה לחפש מקום אך לא היה כי המטוס היה מלא עד 0 מקום, ואמרה לי תוך כדי שזה לא פעם ראשונה שצוות קרקע עושים להם את זה והיא תראה מה היא יכולה לעשות כמובן שיאמר לזכותה שהיא עשתה את העבודה הכי טוב שהיא יכלה והשתדלה כמה שיכלה, והלכה לקרוא למנהל הטיסה ולאחר יעוץ החליטו לעלות למטוס גברת מצוות קרקע,
כשהיא הגיעה הסברתי לה את הבעיה, היחס היה נוראי אפילו לא ניסתה להבין את הבעיה, שאלה את הדיילת אם יש מצב לפתרון היא הסבירה לה שהמטוס עמוס עד 0 מקום, ואז היא אמרה לי יש לך 2 אופציות תחליט מהר כי סוגרים דלתות.
1. לרדת מהטיסה 2. לשבת איפה שיש, זאת טיסה קצרה ואין מה לעשות.
עם כל הכבוד לאל על אבל לא לנסות אפילו טיפה של הבנה או יחס כלפי הנוסע ועוד אחד ששילם כסף מלא עבור קינג דוד שזה אמור להיות שירות טיפה שונה ? לא ביקשתי משהו חריג וגם לא עשו לי טובה, זה דבר שביקשתי מראש והתפשרתי על ימי הטיסות.
בשורה תחתונה עברנו טיסה די קשה:
אשתי לא יכלה להניק את הילדה כי לא הרגישה בנוח שגבר זר יושב צמוד למושבה וכו'.
ואצלי הילד רצה וצרח כל הזמן שרוצה את אמא,

(בעת הצורך יש אצלי את כרטיסי העלייה למטוס, ואת המקומות שהייתי אמור לקבל.)
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי נדרש בהתאם פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה