פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתייחסים ללקוחותיהם בזלזול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מתגורר בחו"ל ונוסע הרבה מאוד לארץ. לאחרונה קניתי שני כרטיסים הלוך ושוב לישראל מפאריס, כל אחד לשבוע שהייה בארץ. לצערי בנסיעה הראשונה חלתה אישתי והייתה צריכה לעבור ניתוח דחוף. בשל כך נשארתי בארץ ולא השתמשתי בטיסה חזרה לפאריס או בטיסה השניה לארץ. כשפניתי לאל-על וביקשתי להשתמש בטיסה חזרה לפאריס, על אף שהראיתי להם את הדו"ח הרפואי שגרם לי להשאר כאן, הם ביטלו אותי בתואנה שלא ניצלתי את הרגל הראשונה של הטיסה ולכן הרגל השניה התבטלה אוטומטית. הם לא יכלו להראות לי את התקנה הזו כתובה בכל מקום, אלא הפנו אותי לחוקי IATA בכדי למצוא זאת בכתובים.
מעניין שאיזיג'ט לא עושה יותר מידי פרסומת לטיסותיו לישראל. כנראה שהשירות של אל-על זו הפרסומת הטובה ביותר עבורם.
1000 יורו לפח סוג הנזק :
פיתוח תחרות יותר פתוחה בטיסות לישראל פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה