פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהמראה ב 8 שעות בטיסה סדירה נושא התלונה:
שדה יוסף שם/כינוי:
‏יום שני ‏31 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טיסה LY0551 לסופיה
בזמן ההסעה להמראה בבן גוריון התגלתה תקלה במערכת הבלמים של המטוס והקברניט הודיע כי שבים חזרה לשם טיפול בתקלה.
לאחר כ45 דקות בהיותנו ישובים בתוך המטוס נתבקשנו לצאת חזרה לטרמינל כי הטיפול יערוך כשעה וחצי שם כובדנו בקפה ועוגה.
כעבור כשעתיים נתבסרנו כי הטיפול יערוך זמן ממושך והוזמנו להכנס להתכבד במחלקת ה V.I.P
נסיונות שלי ושל נוסעים נוספים לקבל תמונת מצב כשלו מכיון שלא היה איש בכיר של החברה אשר יציג את הפתרון זולת כמה נערות חסרות סמכות וידע.
בשלב זה פנינו מספר נוסעים בטענה כי האיחור בטיסה פוגם בלוח הזמנים שלנו וביקשנו לבטל את הטיסה.
תשובת אחת הנערות היתה כי חברת אל על אינה מחזירה את עלות כרטיסי הטיסה ובנוסף מי שיבטל יחוייב בתוספת עלות של $100
בשעה 13:00, 6 שעות לאחר שעת ההמראה חילקו לנו כרטיסי עליה למטוס אשר תהיה ב13:20
לאחר מכן נתבסרנו כי העליה למטוס נידחת לשעה 14:30 בטרמינל אחר
טיסת אל על שהיתה אמורה להמריא ב7:00 , המריאה לבסוף בשעה15:10
8 שעות ו 10 דקות איחור. הנני מדגיש כי לא היתה כל נציגות בכירה של החברה על מנת להרגיע את הנוסעים העיפים אשר רבים מהם לא ישנו באותו לילה כדי להגיע בזמן לטיסת הבוקר.
רעיתי ואנוכי תכננו טיול של 7 ימים הבנוי מלוח הזמנים של אל על ולא 6 ימים ויום מתיש ללא תכלית בטרמינל.
בשובי ארצה ניסיתי ליצור קשר עם מחלקת תלונות הציבור או כל גורם אחר המוסמך לתת פתרון נאות לבעיה שהחברה יצרה, אך כשלתי במשימה. אל על מסתתרת מאחורי מענה קולי ואין לי יכולת לשוחח עם אנוש חי.
הנני דורש פיצוי הולם על הטירדה,העצבים,הפסד של יום טיול בחו"ל ועל הזילזול הפוגע ומעליב בי וברעיתי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על כל הכתוב לעיל פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה