פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה על סף גניבה! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו שני כרטיסי טיסה, שניהם הלוך ושוב. כשביקשנו להזיז את תאריך החזרה של אחד מהכרטיסים ניתקלנו בסירוב, אלא אם כן אנחנו מוכנים לשלם על כך - מחיר של כרטיס חדש. כששאלנו האם המושב יימכר על אף שלא נקבל החזר כספי על הכרטיס, נאמר לנו שכן.
בנוסף, התכוונו לטוס עם כלבנו בתא הנוסעים. במספר שיחות טלפון לפני הטיסה נאמר לנו שעלות ההליך הינה 250$ ושיש להוציא אישור מיוחד מוטרינר. בפועל בשדה, מחיר ההליך היה 280$ ולא הסכימו לשמוע אחרת, וכלל לא ביקשו לראות את האישור.
אנחנו טסים המון בחברות בילאומיות ומעולם לא נתקלנו בחברה שלא הולכת לקראת לקוחותיה - וכל שינוי קטן גם עולה הון עתק! חוצפה!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על הטסת הכלב, שינוי משמעותי בחוקיה של החברה. מונפול הוא פשע! פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אלעל - מחלקת קשרי לקוח שם ותפקיד:
פניית הלקוח התקבלה והוא נענה ישירות. תגובה:
נשלחה תשובה ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה