פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ואי נוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הטיסה של אלעל מבנקוק לתל אביב בתאריך 11/10/2009 LY0084 , היתה זוועתית. משפחתנו (6) טסה הרבה ולצערנו זאת היתה אחת הגרועות !
1. מושבים 47 - E,F,G אינם תקינים ולא ראויים לטיסה!!! . שולחן האוכל שבור ולא ניתן לאכול עליו (הדיילים לא הצליחו לתקנו) , ידית המושב שבורה והריפוד הבסיסי של המושב יוצא החוצה (יש לי כאבי גב עד עכשיו)
2. איך אלעל אינה מתביישת להציע מטוס ברמת תחזוקה כזו (טלביזיה אחת ל כ- 30 שורות) לנסיעה כזו ארוכה

3. שילמתי כ 8,000 $ לכל משפחתי ואני מתבייש מהחברה שמתיימרת לומר לי " הכי טוב בבית"
אני שוקל ?! פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה