פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כספים שנגבו בטעות מטעם אל על נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2009 נסעתי עם בת זוגתי לארה"ב בטיסת אל על .
ב4/08/09 חשתי ברע מבחינה בריאותית פוניתי לביה"ח בניו יורק ונאלצתי לחזור בתאריך הנ"ל לצורך ניתוח בארץ, אכן עברתי ניתוח מסמכים על כך הועברו אליכם לפני חודש.
יום לפני חזרתי לארץ ניהלתי משא ומתן עם נציגות חברתכם אשר דרשו ממני 300$ כתוספת לכרטיסים שלי ושל בת זוגתי עקב הקדת תאריך הטיסה אכן חויבתי בכרטיס אשראי שלי.ביום חזרתי הגעתי לשדה התעופה ושם נאמר לי שגבו ממני רק עבור כרטיס אחד ולא שניים וחויבתי לשלם סך של 220$ עבור בת זוגתי .
כעבור שבועים נדהמתי לראות חיוב כרטיס האשראי סך של 300$ ועוד 220$ היינו ,שהסכום ה-220$ שגביתם ממני בשדה התעופה ניגבו בגלל שלא עדכנתם את הפקיד בשדה התעופה.
פנתה אלי נציגתכם והסכימה שאכן היתה טעות בגבייה הכפולה והבטיחה להחזיר את הסכום של 220$ בהקדם.
מזה חודש אני ממתין להחזר הכסף ועד כה לא בוצע.
אנא העבירו מיידית את הכסף ולא אפנה לרשויות המשפט.
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה