פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית 220 דולר בעת בקשה לשינוי שעה בטיסת מעבר נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-5/10/09 הזמנתי טיסה עבורי ועבור בתי מישראל לשנחאי וממנילה חזרה ארצה.דרך חברת שקד טורס בנתניה אליה הגעתי דרך האינטרנטהטיסות הן של אל על הכרטיסים הינם ליציאה מהארץ ל-9/11/09 נחיתה בבייג'ין ב-13.30מכיוון שאל אל על סידרה לנו טיסת המשך לשנחאי בחברת תעופה סינית לשעה 20.00 ב-10/11 לאחר הכרטוס עוד באותו יום בקשנו כי יידחו לנו את טיסת ההמשך ביום על מנת שננצל את שהותנו בבייג'ין החברה לא הסכימה לעשות זאת אלא בחיוב של 220 דולר לכל אחת מאתנו שזה שוד לאור היום .כל הסברנו שעדיין יש יותר מחודש עד לטיסתנו לא הועילו שלמנו ממיטב כספנו.גם תמורת בטול של הזמנת הכרטיסים הם דרשו 220 דולר לכל אחת.האם דבר זה חוקי?
אנו דורשות לקבל סכום זה בחזרה.
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
/ שם ותפקיד:
2009-11839ע אסמכתא:
‏8 דצמבר 2009 תאריך:
לכבוד
אתר תלונה
בדוא"ל




א.ג.נ,

הנדון: פנייתכם בשם הגב' שועלי
סימוכין: תלונה מספר 45670

בהתייחס לפנייתכם שבנדון הריני להשיבכם.
לכל כרטיס טיסה תנאים הכוללים בין היתר עלות דמי שינוי וביטול בהתאם לתעריפו. כל המידע קיים אצל סוכני הנסיעות ואצל נציגינו במוקד במידה ומדובר במכירה ישירה. על נציג המכירה ליידע את הלקוח בתנאים אלה על מנת למנוע מצבים כמו זה שמתארת הגברת שועלי.
לדבריה של הגב' שועלי: "חברת אל על סידרה לנו טיסות המשך......" על מנת להעמיד דברים על דיוקם, חברת אל על או מי מטעמה או סוכני הנסיעות אינם מסדרים טיסות המשך לנוסעים אלא לבקשתם ובתאום עמם בהתאם לזמינותן ביחס למועד נחיתת טיסת אל על ביעד.

אני בהחלט מבינה את אכזבתה של הגב' שועלי וצר לי על כי המידע הרלוונטי לא הועבר אליה בעת רכישת הכרטיס, אולם אינני יכולה להיעתר לדרישתם להחזר בעבור דמי שינוי ו-או ביטול שנגבו בהתאם לחוקי הכרטיס.

בברכה,

נטע שי זילברפרב
נציגת קשרי לקוחות








תגובה:
/ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה