פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למזודה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בן גוריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב24/11/2009 הגעתי לארץ ממומבאי בטיסה של אל אל. קיבלתי מזודה מפורקת עם גלגל אחד שבור ועוד מס' פלסטיקים שבורים. הנזק המאורך כ600 ש"ח
כספי סוג הנזק :
פיצוי בעלות המזודה או מזודה תאותה רמה וגודל פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אל על שם ותפקיד:
מר אקרמן הנכבד, תגובה:
אני מאשרת קבלת פנייתך באמצעות אתר "תלונה" מיום 25 בנובמבר 2009.

הצטערתי לקרוא על הנזק שנגרם למזוודתך בטיסתך ממומבאי לתל-אביב מיום 24 בנובמבר 2009.

תהליך טעינת ופריקת הכבודה מתבצע ומופעל על ידי עובדי רשויות שדות התעופה המקומיות. אנו עושים מאמצים ניכרים, בתאום עם הרשויות הללו למנוע תקלות במהלך התהליך. לצערנו, גם אם טיב השירות הינו אינטרס חיוני של כל הגורמים, אין לפעמים, בכוחו של גורם אחד להשפיע על גורם שני וכתוצאה מכך, השירות לנוסע נפגם.

בהתאם לתנאי חוזה התובלה, אין למוביל אווירי אחריות לאביזרים חיצוניים למזוודה כגון גלגלים, רגליות וכדומה.

לאור האמור לעיל, לא נוכל להיענות לבקשתך לפיצוי.

בנוסף ומבלי לשנות את האמור לעיל, ברצוני לידע אותך כי במקרה של נזק מכל סוג שהוא, על הנוסע להודיע על כך למשרד איתור כבודה שלנו הנמצא באולם הגעת הכבודה, מיד עם כבודה המזוודה. במעמד זה, נציגנו בוחן את הנזק ומצייד את הנוסע בטופס מתאים.

אני מקווה כי מקרה זה יוותר כחריג וכי טיסותיך בעתיד תהיינה ללא דופי.

בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה