אל על |
שם ותפקיד: |
מר אקרמן הנכבד, |
תגובה: |
אני מאשרת קבלת פנייתך באמצעות אתר "תלונה" מיום 25 בנובמבר 2009.
הצטערתי לקרוא על הנזק שנגרם למזוודתך בטיסתך ממומבאי לתל-אביב מיום 24 בנובמבר 2009.
תהליך טעינת ופריקת הכבודה מתבצע ומופעל על ידי עובדי רשויות שדות התעופה המקומיות. אנו עושים מאמצים ניכרים, בתאום עם הרשויות הללו למנוע תקלות במהלך התהליך. לצערנו, גם אם טיב השירות הינו אינטרס חיוני של כל הגורמים, אין לפעמים, בכוחו של גורם אחד להשפיע על גורם שני וכתוצאה מכך, השירות לנוסע נפגם.
בהתאם לתנאי חוזה התובלה, אין למוביל אווירי אחריות לאביזרים חיצוניים למזוודה כגון גלגלים, רגליות וכדומה.
לאור האמור לעיל, לא נוכל להיענות לבקשתך לפיצוי.
בנוסף ומבלי לשנות את האמור לעיל, ברצוני לידע אותך כי במקרה של נזק מכל סוג שהוא, על הנוסע להודיע על כך למשרד איתור כבודה שלנו הנמצא באולם הגעת הכבודה, מיד עם כבודה המזוודה. במעמד זה, נציגנו בוחן את הנזק ומצייד את הנוסע בטופס מתאים.
אני מקווה כי מקרה זה יוותר כחריג וכי טיסותיך בעתיד תהיינה ללא דופי.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|