פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המזוודות הגיעו אחרי 3 ימים. שבורות והרוסות וניכר בהם שחיתתו בהם. נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טסנו מניורק לישראל דרך פאריז. בחניית ביניים בפאריז בעליה למטוס כשכבר כמעט נכנסנו ל"שרוול". בקשו ממנו להמתין בצד. חיכינו זמן רב אך אף אחד לא התייחס אלינו. היו עוד כמה נוסעים שהתבקשו לחכות אך נענו מיד. ניסינו לשאול אך ביקשו מאתנו להמשיך לחכות. לבסוף נשארנו אחרונים וחיכו רק לנו. אחרי המתנה מייגעת נשאלנו שאלות בטחוניות לגבי המזוודות שלנו. הדיילות היו שם בלחץ והיה שם בלאגן וחוסר ארגון. מהדבורים שלהם הבנתי שהמזוודות שלנו לא יספיקו למטוס (למרות שהייתה חניה של 5 שעות) הגענו לארץ ללא המזוודות והבטיחו לטפל בהם במהירות. היינו 3 ימים בלי בגדים עד שזה הגיע(אחת המזוודות הגיעה אחרי יום ועוד שתיים השימושיות יותר אחרי 3 ימים). ארבעת המזוודות היו ממש שבורות והרוסות ורק על אחת צורף פתק להחלפת מזוודה. אחת המזוודות הייתה ממש חדשה ודפנות העץ שלה היו שבורות לגמרי. עוד שתיים לא היו חדשות אבל הם הגיעו עם אבזמים שבורים כך שעכשיו הם יצאו לגמרי מכלל שימוש. כל המזוודות היו הפוכות וניכר שחיתתו בהם. לרביעית התעקמה הצורה כך שלא נוח ללכת אתה כי היא מסתובבת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
3 מזוודות חילופיות ופיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
אל על שם ותפקיד:
מר לנאו הנכבד, תגובה:
אני מאשרת קבלת פנייתך באמצעות אתר "תלונה" מיום 08 בדצמבר 2009.

הצטערתי לקרוא על האופן בו קיבלת את כבודתך בטיסותיך מניו-יורק דרך פריז לתל-אביב מיום 19-12 באוקטובר 2009.

בתהליך הטיפול בכבודה מרגע מסירתה בתחנת המוצא ועד לקבלתה בתחנת היעד, מעורבים גורמים שונים ביניהם ביטחון, טעינה ופריקה ועוד. לאורך תהליך זה מתרחשים לעיתים נדירות מקרים של הגעת כבודה באיחור ונזק. הסבירות לכך גוברת במיוחד בטיסות המפוצלות במספר נמלי תעופה וחברות תעופה. על אף המאמצים שאנו עושים על מנת להגן על כבודת הנוסעים, גם כשזו אינה בטיפולנו או אחריותנו הישירה, לדאבוננו עדיין מתרחשים מקרים כגון אלו ולצערנו לא ניתן להצביע על הגורם הישיר למקרה זה או אחר.

תהליך הבידוק הביטחוני בטיסות מעבר הוא מן הארוכים והמורכבים. עם הגעת הכבודה של הנוסעים בטיסות מעבר מכל חברות התעופה, רשויות הביטחון המקומיות, משקפות את כל הכבודה ולאחר מכן מעבירות אותה לחברות התעופה. במהלך תהליך זה, במידה ומתעורר חשד, כבודה נעולה נפרצת ובמקרים מסוימים, פריטים חשודים מוחרמים על ידי הרשות המקומית.

כמובן שאין מחליטים מראש להשאיר כבודת נוסעים בטיסות מעבר. שליחת הכבודה בטיסה תלויה במספר גורמים כגון פרק הזמן שלוקח להעברת הכבודה מביטחון הרשות המקומית לביטחון שלנו; מספר יחידות הכבודה במעבר לאותה טיסה ועוד. יש לקחת בחשבון שמדובר בכמות עצומה של כבודה המגיעה לידי הרשות המקומית מטיסות מעבר שונות.

אין כל קשר בין מועד נחיתת הנוסעים במעבר לבין מועד הגעת הכבודה לבודקים הביטחוניים שלנו אשר עושים את המרב על מנת להעמיס אותה על הטיסה המקורית. כאמור, מסיבות שאינן תלויות בנו לא תמיד הדבר אפשרי.

בהתאם לתנאי חוזה התובלה, אין למוביל אווירי אחריות ללשוניות ולאביזרים חיצוניים למזוודה. לפיכך נמסר לך דו"ח נזק בגין מזוודה אחת אשר בגינה יש אחריות.

למרות האמור לעיל, החלטנו באופן חריג ולפנים משורת הדין להפנותך לתיקון בלבד ביחד עם 3 המזוודות. לשם כך, אנא צור קשר עם חברת א.ר.ט.י רימון בטלפון מס': 1-700-504-544. לתשומת לבך, יש להציג בחנות את 3 התוויות של המזוודות הנוספות.

ברצוני לציין כי אנו לא מפצים בגין עגמת נפש.

מר לנאו, לא נותר לי אלא לקוות כי מקרה זה יוותר חריג וכי טיסותיך בעתיד תהיינה ללא דופי.

בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה