אל על |
שם ותפקיד: |
מר לנאו הנכבד, |
תגובה: |
אני מאשרת קבלת פנייתך באמצעות אתר "תלונה" מיום 08 בדצמבר 2009.
הצטערתי לקרוא על האופן בו קיבלת את כבודתך בטיסותיך מניו-יורק דרך פריז לתל-אביב מיום 19-12 באוקטובר 2009.
בתהליך הטיפול בכבודה מרגע מסירתה בתחנת המוצא ועד לקבלתה בתחנת היעד, מעורבים גורמים שונים ביניהם ביטחון, טעינה ופריקה ועוד. לאורך תהליך זה מתרחשים לעיתים נדירות מקרים של הגעת כבודה באיחור ונזק. הסבירות לכך גוברת במיוחד בטיסות המפוצלות במספר נמלי תעופה וחברות תעופה. על אף המאמצים שאנו עושים על מנת להגן על כבודת הנוסעים, גם כשזו אינה בטיפולנו או אחריותנו הישירה, לדאבוננו עדיין מתרחשים מקרים כגון אלו ולצערנו לא ניתן להצביע על הגורם הישיר למקרה זה או אחר.
תהליך הבידוק הביטחוני בטיסות מעבר הוא מן הארוכים והמורכבים. עם הגעת הכבודה של הנוסעים בטיסות מעבר מכל חברות התעופה, רשויות הביטחון המקומיות, משקפות את כל הכבודה ולאחר מכן מעבירות אותה לחברות התעופה. במהלך תהליך זה, במידה ומתעורר חשד, כבודה נעולה נפרצת ובמקרים מסוימים, פריטים חשודים מוחרמים על ידי הרשות המקומית.
כמובן שאין מחליטים מראש להשאיר כבודת נוסעים בטיסות מעבר. שליחת הכבודה בטיסה תלויה במספר גורמים כגון פרק הזמן שלוקח להעברת הכבודה מביטחון הרשות המקומית לביטחון שלנו; מספר יחידות הכבודה במעבר לאותה טיסה ועוד. יש לקחת בחשבון שמדובר בכמות עצומה של כבודה המגיעה לידי הרשות המקומית מטיסות מעבר שונות.
אין כל קשר בין מועד נחיתת הנוסעים במעבר לבין מועד הגעת הכבודה לבודקים הביטחוניים שלנו אשר עושים את המרב על מנת להעמיס אותה על הטיסה המקורית. כאמור, מסיבות שאינן תלויות בנו לא תמיד הדבר אפשרי.
בהתאם לתנאי חוזה התובלה, אין למוביל אווירי אחריות ללשוניות ולאביזרים חיצוניים למזוודה. לפיכך נמסר לך דו"ח נזק בגין מזוודה אחת אשר בגינה יש אחריות.
למרות האמור לעיל, החלטנו באופן חריג ולפנים משורת הדין להפנותך לתיקון בלבד ביחד עם 3 המזוודות. לשם כך, אנא צור קשר עם חברת א.ר.ט.י רימון בטלפון מס': 1-700-504-544. לתשומת לבך, יש להציג בחנות את 3 התוויות של המזוודות הנוספות.
ברצוני לציין כי אנו לא מפצים בגין עגמת נפש.
מר לנאו, לא נותר לי אלא לקוות כי מקרה זה יוותר חריג וכי טיסותיך בעתיד תהיינה ללא דופי.
בכבוד רב,
|
פתרון: |
|
|