פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מבזה של צוות אל על נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש וחצי טסתי לארה"ב עם חב' התעופה אל על, כאשר עליתי למטוס והתמקמתי במקום המיועד לי נוכחתי לראות כי המושב מזוהם וידית המושב שבורה,
היית צריכה להמתין בעמידה כעשרים דקות עד שיפתרו את הבעיה, יש לציין שהטיסה הייתה בשעת לילה מאוחרת (24:00) והייתי נורא מותשת מכל התהליך המקובל עד העלייה למטוס, בטיסת החזור עליתי למטוס עם תיק יד כמקובל אך לא היה מקום לאחסן אותו נאלצתי שוב להמתין עד שאחד מצוות הדיילים יפנה אלי וגם אחרי שהצלחתי לתפוס את אחד מהם, הוא פשוט התעלם וטען שהנושא יטופל, המשכתי להמתין דקות רבות ולאחר תהליך מייגע נמצא מקום לתיק בכניסה למטוס כאשר מקום הישיבה שלי היה בחלקו השני של המטוס, בנוסף כאשר כבר התיישבתי לאחר שנלחמתי בצוות ע"מ שיימצא פתרון לתיק הייתי נורא צמאה וביקשתי מים מהדיילת ולא קיבלתי, רק כאשר חילקו את הארוחה. חבל מאוד שזה הייחס שצוות אל על נותן ללקוחות שלו, מה שבטוח שזאת הפעם האחרונה שאני טסה עם החברה הזו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם ביותר!!!!! פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה