פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 24-12-2009 בלילה, יצאה טיסה של אל על מבומביי לתל אביב. עקב חשד לתקלה טכנית במנוע, חזר המטוס על עיקבותיו לאחר מספר שעות. החברה דואגת למלון לנוסעים, עד הטיסה הבאה ב- 26-12-2009 בלילה. האם מגיע פיצו לנוסעים על הנזק שניגרם? האם חובה להוכיח נזק כלשהו? מה הם השירותים הנוספים המגיעים לנוסעים חוץ מהמלון: טלפון, כביסה, ארוחות וכדומה?
פיצוי כספי והחזר כל ההוצאות פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה