פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות רע באל על נושא התלונה:
מזרחי כפיר שם/כינוי:
‏יום שני ‏21 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.12.09 נחת בן זוגי מר שרר מתיו בשדה התעופה בן גוריון ישראל. הטיסה הגיעה מבוסטון. על ידי חברת "אל-על" וכאשר נחת, הבנו כי הכבודה שעימה עלה לטיסה, איננה ולא נשלחה על המטוס.
לפני צאתו משדה התעופה, מילא טופס במחלקת הביטחון על אובדנה של הכבודה וכמו כן מסר את הפרטים המלאים כולל מספר טלפון, המלון בו ישהה לכמה זמן וכל שאר הפרטים הנדרשים.
כאמור, נתבקשנו אנו להתקשר למחלקה ומידי פעם לברר האם נמצאה האבידה. כמובן, ניסיתי כמה ימים אך לשווא.

כעבור 5-4 ימים ניסינו ליצור שוב קשר עם המחלקה והפעם נמסר כי נמצאה האבידה, אך נמסר כי יקח זמן להביאה לארץ, מסרתי את כל פרטי המלון כולל טלפון וכתובת מדוייקים והמתנתי, וכעבור 5 ימים מיום נחיתתי בישראל יצרתי שוב קשר למסור לנציגה (רות) שהחלפנו כתובת ואנו עוברים למלון בירושלים, שוב מסרתי את הטלפונים והכתובת המדוייקת של המלון החדש בירושלים שבו אני אשהה לשבוע הנוסף. מאחר וראיתי שאין כל תגובה ניסיתי ליצור קשר עם המחלקה והם אמרו שבתאריך 26.12.09 הגיעה הכבודה לישראל ושניסו ליצור עימי קשר, אך ללא מענה, בטענה שמסרתי פרטים לא מדוייקים – כך אמרה לי הנציגה הטלפונית של מחלקת איתור כבודה. באותו יום יצרתי קשר שוב ושאלתי מה קורה, והם אמרו כי המזוודה בדרכה אליי ושאני אמסור שוב את הכתובת של המלון (שכבר פעמיים מסרתי את הכתובת וציינתי טלפונים, מס' חדר ופרטים מדוייקים נוספים), לקראת הערב יצרתי שוב קשר והפעם נמסר לי שה מזוודה נמצאת על הרכב של השליח שאמור למסור לי את המזוודה עוד הערב עד השעה 18.00 ואם לא אז למחרת בבוקר (ערב חזרתי לארה"ב) ביום 30.12.09 בבוקר. מאחר וראיתי שאין כל תגובה וכבר השעה 12.00 בצהריים יצרתי קשר שוב עם המחלקה לברר מה קורה עם הציוד שלי, אמרה לי הנציגה שהנהג השאיר את המזוודה אצלו "הוא שכח אותה ברכב" ומחר היא תימסר לידינו. מאחר וזה לא קרה יצרתי שוב קשר והפעם ענתה לי נציגה ואמרה: אני רואה שהחבר שלך עוזב רק ב 13 לינואר אז לא מיהרנו כל כך, בד בבד הטלפון שהוא מסר אינו נכון ולכן לא יכלו להתקשר אלינו – מקורי וחצוף מאוד. עם זאת אמרתי לה שהחבר רכש ביגוד בארץ כי כל רכושו היה במזוודה עכת הוא נמצא עם ציוד שרכש ואם הוא יקבל גם את המזוודה ש"נמצאה" – יהיה לו עודף משקל על הטיסה, אז היא אמרה בכזו קלילות, אז שישלם, וברוב חוצפתה אמרתי לה שהוא לא אשם אבל זו המשיכה בשלה לנסות ולהאשים אותנו בכל השרשרת הלקויה של העובדים שלכם. (מקווה שיש הקלטה).
שאלתי אותה מהיכן היא דולה את המידע והודעתי לה באופן רשמי שהוא עוזב הלילה חזרה לארה"ב 30.12.09 !!! היא אמרה שהיא מבררת את הנושא ותחזור – כמובן שהיא לא חזרה, יצרתי קשר שוב עם המחלקה ואמרה הנציגה שהרגע הורידו את המזוודה במלון הראשון שהייתי ביום הנחיתה דהיינו במלון פורט (בתל-אביב), אמרתי לה ששוב הם טועים, שאני כבר שבוע בירושלים ועדכנתי שאני במלון אחר ואין לי עוד מה להגיד, אמרתי לה שאני בדרכי לשדה התעופה ללוות את בן זוגי לטיסה, אז אני אסע למלון פורט ואקח אותה בעצמי. היא אמרה שהיא מבררת לוודא שהמזוודה שם, היא התקשרה שוב ואמרה שאני לא אסע לשם כי המזוודה לא שם. אז אמרתי לה שאני בשדה ואפנה ישירות למחלקה. פניתי למחלקה ושם ניסתה לעזור לי דיילת מהמחלקה לאיתור כבודה בשם אורנית פאר. היא הכניסה את בן זוגי ואמרה לו לחפש את המזוודה, אמרתי לה שהיא לא תהיה פה כי הם דיווחו שהמזוודה אצל הנהג והוא העביר אותה למלון, ביקשתי ממנה אם היא יכולה ליצור עימו קשר ולברר באופן פיזי היכן הוא הוריד את המזוודה כי הוא האחרון אשר דיווח לפני שעתיים שהמזוודה במלון פורט בתל אביב, היא אמרה שאין היא יכולה ליצור עימו קשר ושאני ימשיך לנסות.

אני מתבייש בשירות שקיבלתי מחברת "אל-על" שחשבתי ששמה הולך לפניה בכל העולם, וטעיתי.
עוגמת הנפש והרדיפה אחר הציוד שלי הובילה אותי לכך שלא אחזור להשתמש בשירות שלכם.
אני מאוד מקווה שהשיחות מוקלטות והצוות מתעד כל שיחה שנכנסת - מביך ומבייש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה