פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר תלונה על יחס משפיל בטיסת אל על לונדון ת"א.
קיבלתי יחס יותר משפיל משירות לקוחות של החברה.
קבלתי פיצויים של 100 דולר הנחה על הטיסה הבא בעל אל
אך לצערי אין זה מפצה על העוגמת הנפש שלי בתלונה. ונוסף לכך אין לי את יכולת הכספית לטיסה נוספת ובטח לא בעל אל.
לכן ביקשתי פיצוי יותר הולם. הפיקדת שירות אמרה שתיבדוק את הנושא ותחזור אלי במחר. עברו שלושה שבועות מאז, וטלפונים נוספים ללא סוף כדי לדעת מה קורה עם הפניה. אך ללא היחסות הוגנת ( שיטת הפיגפוג) משירות לקוחות אל על.
עיזרו לי בבקשה לקבל התיחסות הוגנת מצד אל על.
אם ניתן לשלוח קבצים אשמח לשלוך לכם את טופס התלונה המקורי שלי.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם לתלונתי ע"ס של 700$ פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה