פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה LY382 ממילאנו לישראל בתאריך 16.2.10 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך המצויין בוטלה טיסתי חזרה לארץ ואני נאלצתי להפסיד יום עבודה ולהמתין שעות ארוכות בשדה התעופה במילאנו.
הטיסה המדוברת הייתה אמורה לצאת ממילאנו בשעה 12:10 ולכן אני כבר בשעה 9:00 התייצבתי בשדה התעופה. לאחר אינספור דחיות, וקבלת פרטים דלים ומעורפלים על המתרחש מהצוות, רק בשעה 18:30 בערך נודע לנו סופית שאנו לא טסים ויכולנו לצאת משדה התעופה.
היה ברור לכל הנוסעים שהמתנה זו, שארכה כ10 שעות, יכולה הייתה להתקצר באופן משמעותי, אם הטיפול במצב היה נעשה בצורה יותר יעילה. בכל ענייני הנוסעים טיפל רק אדם אחד, ועליו היה לטפל בכ200 נוסעים לבדו.
בנוסף, הטיסה הנוספת שנמצאה לנו יצאה רק יום למחרת (גם היא באיחור של שעה) ולכן איבדתי יום עבודה שלם.
מלכתחילה הבחירה שלי באל על נבעה משמה הטוב ומהביטחון שהיה לי בחברה, חבל לי על האכזבה הגדולה.

תודה,
מיכל
פיצוי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה