פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אל על מזלזלת בלקוחותיה! נושא התלונה:
עוזיר ארז שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לא מאלה שמתלוננים בדרך כלל אבל כל כך הרגשתי טמבל ופראייר ולכן אני כותב.
טסתי עם חברת אל על לבנקוק, בדרך חזרה הביתה נכנסנו למטוס שגילו נראה כגילה של סבתי. לא שזה נורא אבל מה שיהיה נורא זה שהכיסא שלי היה כולו שבור. בגלל האי נוחות קראתי לדיילת והראתי לה שממש לא נוח לי ואולי היא תוכל למצוא לי מקום פנוי. הדיילת ענתה "מה אני מנכ"ל אל על, אין מה לעשות זאת, תסתדר" ולי נשארו עוד 9 שעות להסתדר.... בהמשך הטיסה, לאחר הארוחה, ביקשתי (בלב כבד) לשתות תה הדיילת ענתה שהיא כבר מביאה וכנראה שכחה....קורה. החלטתי לבקש שוב ושוב לא קיבלתי. כמובן שלא ביקשתי שוב.
הטיסה עברה עליי בקושי רב ממש. הרגשתי מטומטם שהחלטתי לטוס עם החברה הלאומית שלנו. שילמתי בעשרות אחוזים יותר על הטיסה וזאת בשביל לקבל יחס מזלזל ומשפיל. מרוב שהחברה הישראלית כנראה מקשה על הדיילים הם כבר מזלזלים בשירות שלהם.
לא צריך מהם יותר כלום!, היום מבחינת הבטחון כל חברות התעופה שומרות על עצמן. אז למה לי לטוס בחברה שמזלזלת בלקוחותיה. לעולם לא אטוס יותר באל על.
שכחתי לציין שגם המזוודה שלי (השילדה) נשברה לחלוטין והפיצוי שהם נותנים לי הוא 100 שקלים. אני אפילו לא מתכוון לפנות אליהם לקחת את הכסף הזה. ממש בושה.
גם עלבון וגם כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה