פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקל שגוי ויחס משפיל נושא התלונה:
‏שבת ‏17 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.4.10 הגעתי לנמל תעופה בבומביי בטיסה מספר LY072, לפני שיצאתי לשדה שקלתי את המזוודה מעצם היותי אדם מסודר, המשקל במזוודה הגדולה =27 קילו. ובתיק יד= 8 קילו.
כשהגעתי לשדה הנציגים שקלו את המזוודה הגדולה ב -6 קילו יותר!!! זה לא הגיוני, אין מצב ואין אפשרות שהמשקל יעלה כל כך גבוהה, ובתיק היד טענו שהמשקל הוא 13 קילו!!! איך זה יכול להיות ??? איך זה ייתכן, המשקל יכול להיות ביותר מקילו או שתיים אבל בשש קילו יותר ?
בנוסף ההתייחסות היתה מאוד משפילה וזלזלת, נאלצתי להעביר את התכולה לתוך השקית ולפרק את כל התיק יד.ואז המשקל היה 4800 קילו...אז איך זה ייתכן ?? בהתחלה שקלו לי את תיק היד 13 קילו ולאחר שפירקתי את התיק זה שקל 4800??? איפה כל המשקל ? בתיק ?? איפה ההגיון??
היו לידי עוד נוסעים שהציעו לקחת ממני חלק מהדברים ולהקל עלי במשקל לאחר שראו את המצוקה שבה הייתי והיחס הנחפיר שקיבלתי אך הנציגים שלכם לא הסכימו!! בסופו של דבר נאלצתי לשלם 5145 רופי.
היחס והדיבור היה ממש משפיל, האחראית שנכחה שם לא הסכימה לדבר איתי והפנתה אותי לנציגה, שילמתי בעבור הכרטיס במיטב כספי וזה היחס שמגיע לי ??
הרגשתי ממש מושפל, נשמתי יצאה עד שיצאתי מהמדינה, אני נוסע מדי שנה, אני אספר ואדווח על נעשה לי לכל חבריי ומכריי על מה שקורה אצלכם שם עם הנציגים, יש שם איזו שיטה לגבות כספיים על חשבון הלקוח!
אשתי נסעה כמה ימים לפני דרך טורקיה מבומביי ושקלה על אותו משקל שאני שקלתי והמשקל היה בהפרש של חצי קילו - שזה הגיוני.
אני לא מתכוון לנסוע עמכם בשירות כזה להבא, זה תיכמון, עבודה בעיניים , זה לא הגיוני, לא נתפס, איך יכול להיות שאני שקלתי בעצמי, להמ שאשלם כסף שלא בצדק ?? גניבה לאור יום!
אני לא מתכוון לשקוט על כך אם לא אקבל תגובה מכם אני אפנה לגורמים תקשורתיים שישמעו אותי ואת העוול שגרמתם לי!
היו לידי נוסעים שהיו חברים של הנציגים שנשאו משקל של 40 קילו והעבירו להם את המשקל ללא כל תשלום וקנס- כי הם מכרים וחברים!!! זו חוצפה, זה בזיון לאל על ולנציגות שלכם בבומביי ואני לא מתכוון לשתוק ראיתי זאת לא פעם אחת אבל הפעם הזו זה כבר עבר את הגבול.גנבו אותי ורימו אותי
עוגמת נפש + עלבון סוג הנזק :
יצירת קשר עימי טלפוני במיידית פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה