פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעקבות התפרצות הר הגעש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאירך ה- 15.4.10 נסעתי עם בעלי לפריס בטיסת סאן דור- חברת בת של אל על. כידוע, בעקבות התפרצות הר הגעש, טיסתינו חזרה ביום ה- 19.4 של אל על לא המריאה ובעצם נשארנו 'תקועים' בפריס.
מאחר ושתי בנותינו- בנות 3 ובת חצי שנה- נשארו בבית היינו לחוצים לחזור במהירות האפשרית. לכן, שוחחנו עם אל על שם עדכנו אוצנו שבשלב זה הם אינם מוציאים טיסות של סאן דור מאחר והאינטרס הכלכלי ברור והאופציה היחידה שלנו היא לשלם מחיר של כרטיס מלא (548$ לכל אחד) ובעצם בכרטיס הקיים של חברת סאן דור אין אפשרות להשתמש.
כמובן ששילמנו את המחיר המתבקש. זאת חוץ ממחיר המלון שהיינו צריכים להוסיף (110 יורו) ומחיר הנסיעה למרסיי משם יצאה הטיסה (208 יורו).
כמובן שתלונתי אינה נוגעת למלון ולנסיעת הרכבת שכן מדובר 'בכוח עליון' לטענת החברה, אך לא ברור לי מדוע הייתי צריכה לשלם מחיר מלא בלי שום סיכוי להשתמש בכרטיס ששילמתי עליו מראש.
תודה מראש על התייחסותכם.
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה