פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מועדון הנוסע המתמיד נושא התלונה:
שדר קובי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מועדון הנוסע המתמיד לי ולאשתי
מזה כ- 3.5 שנים.
לאחר צבירת נקודות מטיסות נאספו לי ולאשתי 700 נקודות שלפי אל על יש הייה צורך להפיק שובר לפני כשנה על מנת לשמר זאת
הופק שובר למזרח אירופה כרטיס הלוך ושוב
לאחר שהוא לא נוצל נאלצתי לכרטס אותו לפי התנאים "והתקנון" של המעדון
לאור כל האמור חברת אל על ונוסע המתמיד שלהם עובדים ומטעים את ציבור
הנוסעים בשיווק והסבר לא ברור לגבי איסוף ושיוך של נקודות לנוסע המתמיד
הנני מודיע באתר תלונה זה כי חברת אל על מטעה ומסתירה הרבה דברים מציבור הנוסעים
לעמין בעיתי לאחר שאני הייתי צריך לסדר או להחליף את השובר עד ליום 09/05/10 ולאחר שיחתי עם מוקד שרות לקוחות ביום זה בשעה 12/00
נאמר לי כי יחזרו אלי אך כמובן שלא חזרו והשרות שלהם ירוד ברמה גבוהה מאוד גם לאחר שיחות רבות עם מוקדנים לא קיבלתי תשובות נכנות והרבה חוסר ניסיון מצידם
אי לכך אני מאבד את כרטיס הטיסה שלי מכיוון שנותני השרות ' והשרות בכלל ירוד ברמה מאוד גבוהה
הנני מבקש להחזיר לי את כל הנקודות שהעברתי וצברתי לשם פדיונם במקומות אחרים יעילים יותר' וביטול כרטיס המועדון לאלתר
עלבון והשפלה והטיעה ברורה של הציבור סוג הנזק :
ביטול כרטיס המועדון והחזרת הנקודות כולם בכסף פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה