פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק לכבודה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
חזרתי לארץ בטיסת אל על מציריך ב -16 לאפריל
כ שאספתי את המזוודה ב ש"ת מצאתי חור במעטפת המזוודה בגודל של מעל 5 סמ ובנוסף סימני מכות,היגשתי תלונה שמספרה 51876
המזוודה הועברה למרכז התיקונים בפתח תקוה ונמסר לי שלא התקבל אישור להחלפה אלה רק לתקון
מדובר במזוודת סמסונייט 4 גלגלים חצי קשיחה שרכתי בגרמניה לפני מספר חודשים בעלות של 280 יורו
אני מבקש שתאושר לי החלפה של המזוודה לאותו סוג(שקיים באותה חנות),אני חושב שזה המינימום המגיע לי מאחר ומדובר במזוודה חדשה
במידה ולא ,אני מבקש לקבל את המזוודה חזרה ופיצוי המגיע לי בגיו הנזק כמו כן וכתובת אליה אוכל לפנות על מנת לערער על החלטתכם,ומקווה שלא יהיה צורך בכך,
ממתין להתיחסותכם
דני אפרתי
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
נעמי ריצ'קין אחראית תב שם ותפקיד:

לכבוד 04/07/2010
מר דני אפרתי תיק מס': 345598
רח' חיה 16
רמת השרון

מר אפרתי הנכבד,

אני מאשרת קבלת פנייתך באמצעות המועצה לצרכנות "אמון הציבור", בתאריך 29 ליוני 2010.

הצטערתי ללמוד על הנזק שנגרם למזוודתך בטיסתך מיום 16 באפריל 2010, כמו גם על אי שביעות רצונך מחוות הדעת של ספק המזוודות אליו פנית.

אקדים ואציין כי נזק לאריזה חיצונית הוא בבחינת בלאי סביר, שכן תפקידה של המזוודה הוא להגן על התכולה שבתוכה ולספוג את טלטולי הדרך. בהיות המזוודה אריזה חיצונית, לא מן הנמנע הוא שתינזק במהלך תהליך הפריקה והטעינה, ללא קשר למועד רכישתה, עלותה ואיכותה.
יתרה מזאת, תהליך טעינת ופריקת הכבודה מתבצע ומופעל על ידי עובדי רשויות שדות התעופה המקומיות. אנו עושים מאמצים ניכרים, בתאום עם הרשויות הללו למנוע תקלות במהלך התהליך. לצערנו, גם אם טיב השירות הינו אינטרס חיוני של כל הגורמים, אין לפעמים, בכוחו של גורם אחד להשפיע על גורם שני וכתוצאה מכך, השירות לנוסע נפגם.

בהתייחס לפנייתך, הריני לציין כי חברת התעופה אינה מעניקה לנוסע מזוודה חדשה במקרים בהם הנזק שנגרם למזוודה הינו בר תיקון ועשוי לאפשר המשך שימוש במזוודה לנסיעות נוספות, זאת ללא קשר לעלות ו"גיל" המזוודה. החלפת מזוודה מתבצעת רק במקרים בהם היא ניזוקה באופן המוגדר כבלתי הפיך, על פי חוות הדעת המקצועית הניתנת לנו על ידי ספקי המזוודות הפועלים מטעמנו והיא זו שקובעת באופן בלעדי את אופן הטיפול.

מבדיקתי את פרטי המקרה מול ספק המזוודות "א.ר.ט.י רימון", עולה כי מדובר בנזק מינורי הנמצא בתחתית המזוודה, אשר ניתן לתיקון ולכן הצעתנו בדבר תיקון, בעינה עומדת. מזוודתך נמצאת בימים אלו בידי ספק המזוודות א.ר.ט.י רימון ואנו ממתינים להחלטתך בדבר המשך טיפול.

אני מקווה כי הסברי זה יתקבל בהבנה וכי נוכל להמשיך ולארח אותך בטיסותיך הבאות לשביעות רצונך המלאה.

בכבוד רב,

נעמי ריצ'קין
אחראית תביעות כבודה

העתק: "אמון הציבור"
תגובה:
תיקון המזוודה על ידי ספק המזוודות שלנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה