פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנחות לטיסות חיילים - לא חל על חיילים קרביים! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ה'/אלול/תש"ע
‏15/08/2010
לכבוד:
מחלקת קשרי לקוחות
אל על.

שלום רב,

הנדון: טיסות מוזלות לאילת לחיילים בשרות סדיר.

אנו הורים לחייל המשרת בסיירת מובחרת וכידוע, חיילים אלה יוצאים לחופשות בערך אחת לשלושה שבועות (בימי שישי אחה"צ ועד ליום ראשון מוקדם בבוקר). בננו וחבריו יוצאים ל"רגילה" במהלך חול המועד סוכות לקראת סיום מסלול ארוך ומפרך.
מאחר וחיילים אלה לא יכולים אפילו לדבר בטלפון בהיותם כל הזמן בפעילות, בטח שאינם מסוגלים לארגן לעצמם חופשה . לפיכך, לקחנו על עצמנו, ההורים, לארגן לו ולעוד 3 מחבריו חופשה באילת.
ברצוננו לציין כי היוזמה של חברת אל על להנחה כה משמעותית בטיסות לאילת היא ברוכה (70 ₪) ואכן, החברה ראויה להיות החברה הלאומית של מדינת ישראל.
יחד עם זאת, ניסינו לרכוש עבור החיילים כרטיסי טיסה דרך אתר האינטרנט ו/או דרך מרכז ההזמנות שלכם, מבעוד מועד אך נתקלנו בתגובה תמוהה. נאמר לנו כי על החיילים להגיע בעצמם לחיפה (המוקד הארצי הצפוני ביותר) ולהזמין בעצמם כרטיסים. הסברנו למוקדנים כי לא קיימת אפשרות כזו לחיילים קרביים הנמצאים בפעילות ובאימונים ואף אין באפשרותם להתקשר וכי אנו ההורים נעביר את כל הפרטים או שנגיע בכוחות עצמנו למוקד אך נענינו בשלילה.
לצערנו הרב, אף אחד מהם לא יספיק להגיע לא ביום ו' ולא ביום א' למוקד מאחר והם מגיעים לביתם רק בשעות אחה"צ או יוצאים לבסיסם בשעות הבוקר המוקדמות.
מכאן יוצא, כי החיילים הקרביים, המתמסרים בכל מאודם לשרות הצבאי יוצאים נפסדים מההטבה שברצונכם להיטיב איתם. אנו מאמינים כי דווקא הם, שלא יכולים לצאת לחופשות מתוך בחירה אלא חופשתם נקבעת באופן התואם את האימונים, שלא יכולים תמיד לדאוג לעצמם וצריכים להיעזר באחרים, הם הראשונים הראויים להיכלל בהטבה זו ויש לאפשר גמישות שתתאים לכורח נסיבות שרותם הצבאי!
מכאן יוצא שרק החיילים המשרתים בעורף (שכבודם במקומם) הם הראשונים הנכללים במבצע שלכם.
אנו מבקשים שתתנו דעתכם שנית לנושא זה באם חיילי צה"ל הקרביים באמת חשובים לכם ובאם אתם באמת רוצים בטובתם ומעוניינים להביע איזושהי הערכה. נשמח אם תמצאו את האופציות על מנת שיוכלו לטוס איתכם כי במצב הנוכחי השמטתם אותם לחלוטין ולא הותרתם בידם את האפשרות ליהנות משרותיכם.

נשמח לקבל את תגובתכם ,
עוגמת נפש סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה